- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć, przedłużyłem umowę na neostradę do 20 mb. Dotychczas użytkowałem tp linka i wszystko działało jak należy. Za przedłużenie umowy dostałem livebox'a 2.0. Przyszedł w środę kurierem, wziąłem się za montaż, podłączyłem wszystko jak należy, lecz dioda "@" miga na pomarańczowo. Odpalam komputer, łączę się przez ethernet, wyskakuje mi w przeglądarce automatycznie "http://192.168.1.1/OPL_no_admin_page.html" z rubrykami do zalogowania się do neostrady, wpisuję login z umowy, hasło które ustaliłem już kiedyś(przy poprzedniej umowie) i tutaj moje zdziwienie "błąd uwierzytelniania" po kilkunastu sekundach. Pomyślałem, że może nowa usługa - nowa rejestracja, próbuję się zarejestrować korzystając z telefonu, lecz wyskakuje mi informacja, że usługa nie jest na neostradę(coś takiego). Szukam w internecie czemu taki komunikat, odpowiedz jest taka jak myślałem, przy przedłużeniu umowy login i hasło zostają takie same, bez zmian. Dla pewności zmieniłem hasło do usługi, żeby nie było, że jest jakiś błąd - hasło zmienione, potwierdzenie dostałem smsem, próbuję się zalogować, dalej błąd uwierzytelniania. Postanowiłem, że podłączę poprzednie urządzenie, TP Linka ku mojemu zdziwieniu wszystko działa(oczywiście musiałem wpisać nowe hasło, które zmieniłem na potrzeby wymiany liveboxa). No to przyszedł czas na reset lb, trzymam te kilka sekund, diody zapalają się naprzemiennie, reset udany - ale bez skutku. Czas na kontakt ze specjalistą, diagnoza - wadliwy lb, dzisiaj w czwartek pojechałem wymienić, w domu łączę się - a tutaj dalej to samo, mówię "no nie, dwa razy walnięty LB"? zgłosiłem jeszcze raz awarię, miła Pani powiedziała, że wszystko na linii wydaje się ok, zresetuje porty na centrali, mam wykonać reset - zrobione, lecz dalej nie działa, podłączyłem znowu tp linka - tutaj wszystko ok, no to diagnoza - walnięty LB, pojechałem wymieniłem, podłączam i trzeci raz to samo. dodam jeszcze, że nawet jest błąd uwierzytelniania jak są wpisane dane "rejestracja@neostrada.pl i hasło rejestracja". ma ktoś jakiś pomysł? tak jakby problem leżał w samym lb, ale ile jeszcze razy mam wymienić 10?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To dobrze, że pojedynczo.
Konsultant powiedział, że przyczyną może być błędne loginy lub drugie urządzenie, które nie zwolniło loginu.
Ja już więcej nic nie wykombinuję.
Proponuję wezwać technika. On powinien mieć odpowiednie narzędzia do sprawdzenia.
Kontakt z BOK i zamówienie technika, lub dalej korzystanie z TP-Linka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
@Woiitek Powód tego może być taki że tego modem live box 2.0 nie przepisano ci jeszcze do usługi wtedy nie zalogujesz się skontaktuj się z. BOK na czacie lub 510100100 technik posprawdza co i jak wyrazie potrzeby wystawi wymianę lub w twoim przypadku poproś o technika by przyszedł i sam podłączył .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
Możesz wykonać zrzut ekranu parametrów synchronizacji linii na LiveBox-ie?
Czy cały czas miałeś prędkość 20 Mbps, czy wcześniej było 10 a przedłużyłeś na 20?
Najbardziej interesuje mnie, czy Twoja linia synchronizuje się na 20 Mbps. U znajomych jak podłączam LiveBox-a (podobna sytuacja, też zmiana z TP-Linka) odpaliło bez kłopotów, ale po zmianie hasła. Sprawdź jeszcze, czy logujesz się z ipv6 czy bez.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
Niestety nie mogę zrobić takiego screena, ponieważ nie mam takiej opcji. Po próbie wejścia na 192.168.1.1 automatycznie wymuszane jest na mnie wpisanie loginu i hasła do Neostrady(nie mówię tutaj o loginie i haśle do konfiguracji), pewnie dopiero po zalogowaniu się do usługi będę mógł sprawdzić te parametry. Usługa była cały czas "do 20 MB" ale i tak to były dolne wartości 20 MB, pod 12 MB.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
Czy przy @ świeci się zielona dioda? Jeśli jest czerwona bądź migająca, to na pewno jest błąd synchronizacji linii. Pomarańczowa dioda jest tylko przy internecie? Czasami jedna literka/cyferka inaczej wpisana i też nie połączy.
Bez wglądu na parametry linii będzie trudno coś podpowiedzieć.
Proponuję więc kontakt z BOK i zgłoszenie na infolinii o przyjazd technika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
Dioda @ mmiga na pomarańczowo z częstotliwością około 1 sekundy. Wpisuję taki sam login i hasło do tp linka i tam internet działa, uwaga, na czacie podpowiedzieli po raz kolejny, że livebox uszkodzony... Ile razy można wymieniać? Trzecie urządzenie od wczoraj i cały czas to samo. Jest błąd uwierzytelniania nawet przy wpisywaniu rejestracja@orange.pl. Parametry linii mogę podać robiąc screena na tp linku. Testowane na przeglądarce chrome, internet Explorer, Microsoft EDGE, opera. Z drugiej strony, mimo przeglądarki to automatycznie powinno połączyć z rejestracja@orange.pl, ponieważ te dane są od razu podane, po każdym resecie(samemu też wpisuje)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
Jak piszesz, to mniemam, że ruter domaga się danych do połączenia z internetem, więc spróbuj wpisać w loginie usługi:
rejestracja@neostrada.pl
a w haśle:
rejestracja
po zapisaniu poczekaj dłuższą chwilę... Wcześniej był błąd uwierzytelnienia (więc "port" po stronie DSLAM może być zblokowany nawet na 30 minut), resztę ruter powinien zrobić automatycznie (pobrać logi i hasło do połączenia z internetem).
Jeśli to nie pomoże, to przywróć ruter do ustawień fabrycznych (z tyłu przyciskiem reset, przytrzymaj wciśnięty co najmniej 7 sekund) i zostaw go na jakiś czas, ruter podobnie jak powyżej powinien pobrać automatyczną konfiguracje...
Istotne by @ zaświeciła się na zielono.
Daj znać jak Tobie poszło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
Z opisu wynika, że LiveBox ma synchronizację linii. Pomarańczowa migająca oznacza albo źle wpisane parametry logowania lub brak połączenia po wpisaniu parametrów.
Na umowie jaki masz login:
xxxxxxx@neostrada.pl czy xxxxxxx@orange.pl.
Przy wprowadzaniu hasła sprawdź wielkość liter
Miałem sytuację, jak dostałem hasło: 2O19 a 2019. Różnica jest, ale słabo zauważalna. Litera "O" nie jest tym samym co "0" (zero) a łatwo się pomylić.
Poza tym proponuję przy wprowadzaniu loginu nie pisać: xxxxxxx@neostrada.pl/ipv6 tylko same: xxxxxxx@neostrada.pl ewentualnie xxxxxxx@neostrada.pl/ipv4
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
Login i hasło na 100 jest ok, żeby mieć 100% pewności, to tp linka przywrócilem do ustawień fabrycznych i wpisywałem dokładnie to samo co na LB, a loguje się z xxxx@neostrada.pl również próbowałem xxxx@neostrada.pl/ipv6
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania livebox 2.0 pomarańczowa dioda
@Woiitek , z tyłu Liveboxa 2 masz na samiuśkim dole naklejki WPA Key (26 znaków). Odpal aplikację Funbox i wklep wszystkie, albo pierwsze 8 do konfiguracji. 10 dni nie odłączaj do synchronizacji. Powinno zaskoczyć.
- « Poprzedni
- Następny »