Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Skarga


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Skarga

Skarga na Kierowniczkę Salonu

Orange Biala Podlaska, Rywal!!!!

Chciałam sie podzielic bardzo nieprzyjemnym dla mnie zdarzeniem w salonie Orange w Rywalu w Białej Podlaskiej! Zakupiłam tam folie na szybkę, którą mi nakleiła kierowniczka Salonu. Za folię zapłaciłam 120 zł i byłam zapewniana przez Panią Aleksandre że folia jest taka świetna niezawodna i w ogóle. Od razu po założeniu foli na ekranie mialam dwa paski. Folia nie była dobrze przyklejona. Pani Aleksandra zapewniała mnie ze do 24 godzin paski znikną i folia będzie przylegać do szybki ekranu mojego telefonu. Niestety paski nie znikły, więc udałam sie do salonu z prośbą o naklejenie mi foli jeszcze raz. Folia za którą zapłaciłam nie była juz dostępna w tym salonie i Pani Aleksandra chciała mi wcisnąc inna w zamian. Nie zgodziłam się i poprosiłam o zwrot pieniędzy, chciałam tą za którą zapłaciłam oryginalne.

Zostałam wtedy "zaatakowana" (słownie) przez Panią Aleksandre i osądzona ze nie zastosowałam sie do jej instrukcji co było nieprawdą.

Złożyłam reklamacje w Biurze Obsługi Klienta w Orange. Reklamacja została odrzucona ponieważ pani Aleksandra przedstawiła swoją wersję wydarzeń. Nikt nie posłuchał klienta, nikt sie ze mną nie skontaktował tylko dostałam list odrzucający moja reklamacje. 

Nie polecam nikomu robienia jakichkolwiek interesów z tą Pania. Jest bardzo mila gdy sprzedaje produkty oczywiście ale późnej traktuje klienta bardzo nieładnie a to przecież dzięki nam, klientom taka Pani Aleksandra ma prace!

 

________________
* Przeniosłem z działu Abonament oraz ukryłem dane personalne – moderator Michał

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 14038
  • 57752
  • 697

Skarga

@marzenadan  nieprzyjemna sytuacja .

W salonie obowiązuje niepisane prawo " słowo przeciwko słowu" 

Masz oczywiście paragon za usługę? 

Jeśli zrobisz zdjęcia wadliwego towaru i dołączysz xero paragonu, możesz reklamować samo niewłaściwe wykonanie usługi/ wadliwy towar. 

Jak jeszcze masz świadków zdarzenia....

Z drugiej strony, ja bym wysłał odpowiednie pismo na adres w Skierniewicach opisujące zdarzenie wraz z dowodami złego wykonania lub wadliwej szybki.

Według mnie sprawa powinna być załatwiona polubownie

Skargę na nieprofesjonalne zachowanie konsultanta zawsze możesz wnieść...