Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Porównanie oferty z konkurencją


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Nowa oferta od 18.06

Looking glass od tpnetu też ma minimalnie lepsze pingi niż T-mobile.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 618
  • 1241
  • 2

Nowa oferta od 18.06

@Banan9

Looking Glass służy do sprawdzenia tras ewentualnie orientacyjnych pingow ale nie do sprawdzania jakości połączeń 😉 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Nowa oferta od 18.06

@pawel__b  Fakt jest taki że T-Mobile póki co wypada gorzej od Orange, przynajmniej ''na sucho''. Może jakość pingu będzie lepsza. To się okaże.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 618
  • 1241
  • 2

Nowa oferta od 18.06

@Banan9

 

Nie pisz ze T-Mobile wypada gorzej niż Orange bo na razie poza ceną i Looking Glass nie można porownac jakości usługi...tak jak pisałem, według mnie nie jest to oferta dla przeciętnego Kowalskiego...trzeba czekać na pierwszych klientów którzy podziela się swoimi spostrzeżeniami, wtedy będzie czas na oceny 🙂

Teraz trzeba się cieszyć że na wloknach Orange można wziąć jakąś inną uslugę...jest jakas konkurencja! 

Anonim

Nie dotyczy

Nowa oferta od 18.06

Wybacz, ale to totalnie nie brzmi - skoro nie jest to oferta dla przeciętnego Kowalskiego, to dla kogo - dla biznesu? 😉

No bądźmy poważni, to oferta tak sama jak oferta Orange. 

Aczkolwiek pod względem ceny, prawdopodobnej jakości (nie oceniam na podstawie LG a na podstawie ich styków i pojemności ich sieci) - ta oferta jest gorsza od Orange. 

Jestem wysoce przekonany, że gdy już pojawią się pierwsze testy to będzie w porządku - aczkolwiek po około miesiącu - jak więcej klientów weźmie ich usługę, to będzie tam bardzo słabo. 

Po prostu wszystko im się zapcha. 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 618
  • 1241
  • 2

Nowa oferta od 18.06

@Anonim 

 

To jest przede wszystkim usługa dla osób które nie jarają się cyferkami dotyczącymi prędkości i ceną tylko chcą kupić usługę z gwarancją jakości, T-Mobile nie sprzedaje pasma którego nie posiada jak jest w przypadku wielu operatorów, nie ściga sie na cyferki, zwróćcie uwagę na usługi oferowane w zachodniej europie, wysokie prędkości kosztują bo tam klient oczekuje  określonej jakości usługi, u nas oczekuje największej prędkości i najniższej ceny wiec dostaje to czego oczekuje 😉

rozumiem, ze nie pasuje Wam ze T-Mobile nie zaoferował Wam prędkości 10Gbps symetrycznego za 50zł, wiec będziecie czekać na operatora który Wam to zaoferuje i zapewne się doczekacie bo polski rynek jest pełen firm które sprzedają pasmo którego nie posiadają a serwery speedtest mają postawione we własnej infrastrukturze żeby zawsze było cacy 😉

i ok, tak tez można żyć 🙂

Troche mi się juz śmiać chce bo bynajmniej nie jestem rzecznikiem T-Mobile ale wasz sposób rozumowania w tej sprawie jest coraz bardziej humorystyczny 🙂

a pisanie o zatkaniu się szkieletu T-Mobile świadczy o tym ze jednak nie masz żadnej wiedzy o sieci tego operatora, ja mam bo kupowałem 2 lata temu dla innej firmy pasmo z tej sieci i mialem dostęp do schematu sieci T-Mobile więc jak to czytam to mnie po prostu bawi 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Nowa oferta od 18.06

Nie sprzedają pasma którego nie posiadają?

Czyli - według twojego rozumowania nie ma u nich oversellingu, sprzedają łącze ze 100% gwarancją SLA, o każdej porze dnia i nocy jest pełna prędkość do każdego serwera na świecie w tej cenie, śmieszne 🙂 No dobra.

Twój argument, że nie jestem zadowolony bo nie dostałem od nich symetryka 10Gbps za 50 złotych jest co najmniej mówiąc niepoważny i nie na miejscu, nie masz innych argumentów to lecisz ad personam? 😉 

Rozmowa z Tobą nie ma najmniejszego sensu.

 

Tak, kupowałeś pasmo dla firmy od T-Mobile i dlatego dostałeś dostęp do wszystkich danych dot. pojemności ich sieci 🙂 

Wybacz kolego, ale za długo w tym siedzę żeby dać sobie wciskać takie bajki. Nie ma firmy, która podaje tak ściśle chronione dane osobie która jedynie kupuję pasmo 🙂 

Dostajesz umowy i dostęp do podstawowych informacji o stykach. A Ty mi wylatujesz z czymś takim... Koń by się uśmiał 😉 

 

Rozmowa z Tobą zakończona. 

 

Ja swoje zdanie podtrzymuje i zobaczymy za miesiąc, ile będzie narzekań w sieci - bo to, czy będą jest oczywiste 🙂 

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38746
  • 1388

Nowa oferta od 18.06

Wszystkie firmy jak Orange, Netia, CP, Vectra, UPC, ..... działają tak samo. Mają usług masowe (dedykowane dla klientów indywidualnych i małych firm) i mają usługi instytucjonalne (dla średnich i dużych firm i urzędów). Usługi masowe nie są robione tak, aby 100% ludzi było zadowolonych. Zawsze to stosunek jakości do ceny. Też trzeba patrzeć na koszty które w całej Europie są porównywalne, a w Polsce usługi 3-4 razy tańsze. To przebija się na jakości czy na obsłudze. Coś za coś. Polacy nie chcą jakości. Wszystkie badania pokazują, że klienci internetu stacjonarnego są zadowoleni z jednego - kiedy płacą maksymalnie 50 zł miesięcznie. A to niestety rzadko się udaje.
Anonim

Nie dotyczy

Nowa oferta od 18.06

@Piotrekk85 absolutna racja.

Jednak @pawel__b wyraźnie napisał, że T-Mobile sprzedaje pasmo z gwarancją jakości, nie ma overbookingu - w usługach dla KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH. Czyli, masowych. W cenie jedynie ciut wyższej niż Orange - w takim razie zgarniają wszystko? 😉 

Nie do końca, ale nie wszyscy to rozumieją.... 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38746
  • 1388

Nowa oferta od 18.06

Wszystkie firmy dla klientów indywidualnych sprzedają slogany a nie gwarancję.

Zarówno i Orange i T-Mobile uznaje za certyfikowane narzędzie speedtest pro - wiem jak go lubicie.

Ale można przeczytać tutaj http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00008/D_007_0017974.pdf
Prawidłowe przeprowadzenie pomiaru prędkości transmisji danych w ramach Umowy zapewnia certyfikowana przez regulatora polskiego rynku telekomunikacyjnego aplikacja udostępniana na stronie internetowej (na dzień zawarcia Umowy: https://pro.speedtest.pl).

Więc czy to sieć #1 czy najlepsza sieć, czy bez nonsensów - wychodzi jedno i to samo.

Jeśli usługa średnio kosztuje 80 zł miesięcznie, to przez dwa lata zapłaci ktoś prawie 2 tysiące złotych. Jeśli kogoś oszczędności wynoszące mniej niż 5 % dają różnicę, to warto wybierać. Czasem są bundle jak zniżki na telewizor, chargeback, payback i inne - warto korzystać.

A mamy to samo. Polscy klienci nie chcą jakości... polecam lekturę od strony 31 https://uke.gov.pl/download/gfx/uke/pl/defaultaktualnosci/36/173/1/2018_raport_analityczny_klienci_i...