Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Porównanie oferty z konkurencją


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

@Banan9 T-Mobile nic nie zmienił trasy, tylko Blizzard zmienił, bo AS57976 należy do Blizzarda, natomiast przed tym AS'em jest host AMS-IX (80.249.208.83) i tutaj by trzeba było interweniować, by ping był niższy, bo ogólnie do AMS-IX da się mieć w okolicach 30ms, więc tutaj musi mieć T-Mobile jakiś niższy priorytet albo po prostu ten host ma takie opóźnienia.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@-brtk-  Na pewno T-mobile musiało interweniować, bo wcześniej na 80.249.208.83 zaczynał się loss który trwał aż do ostatniego hopa i był na poziomie 2-3%. Teraz wszystkie pakiety do ostatniego hopa przechodzą, więc najpewniej T-mobile ''uderzyło'' do AMS-IX bo to Holendrzy byli odpowiedzialni za lossa.

 

Wątpię by Blizzard tak sam z siebie zmienił trasę, ale kto wie. Ciekawe jak idzie na Orange i czy jest ta sama trasa po styku Telii z Blizzardem.

 

A co pingu to na pewno mógłbym mieć nawet poniżej 30 (choćby na speedteście do Amsterdamu mam 28 do serwera Tele2), ale w sumie i tak nie odczuwam opóźnienia, więc to nie jest problemem. 43 to 43, czyli 0.043 sekundy opóźnienia, T-mobile nie oszukuje na pingu że pokazuje 40 a czuć jak 150 😄

 

Jedyne zastosowanie niższego pingu to takie że można by się pochwalić że ma się lepszy ping niż w Orange 😄


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

Ja nie neguję tego, że T-Mobile interweniowało w AMS-IX, tylko że host, który się zmienił należy do Blizzarda i tutaj T-Mobile nie ma nic do gadania.. 😉


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@-brtk-  Spoko, wiem co miałeś na myśli.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 732
  • 11

Porównanie oferty z konkurencją

Akurat ten ping do battle.net to bez rewelacji w Orange Światłowód jest maksymalnie 32ms.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@Czullo  Tylko że na T-mobile nie mam żadnego opóźnienia, a na Orange w grze miałem 90-100 ms i prawie pół sekundowe opóźnienie w reakcji jednostek. Więc wole jednak ten ping u T-mobile 😉


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 194
  • 662
  • 5

Porównanie oferty z konkurencją

Miałem ostatnio niemiłe zdarzenie w cs:go, możliwe też, że była to wina serwera, ale mając 77pingu miałem straszne, ale to straszne cofki co kilka sekund, nie dało się grać. Utraconych pakietów konsola nie pokazywała, ale okropne zjawisko


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@misiegg  Bo bardzo często jest tak że w grze ping jest zaniżony i nie pokazuje lossa, a czujemy jakbyśmy mieszkali na księżycu bo takie lagi i opóźnienie 😄


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 194
  • 662
  • 5

Porównanie oferty z konkurencją

Takie właśnie odczucia miałem


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@misiegg  Choćby w PUBG Mobile jak grałem na Orange, niekiedy był ping stabilny na poziomie 30 ms, ale nagle był skok jedynie do 100, a potrzebowałem 2 sekund żeby otworzyć drzwi i kolejnych 2 sekund żeby mi postać podniosła broń, więc skok pingu był na pewno dużo większy niż pokazywała gra. Dodatkowo pewnie z 20% lossa.

 

Ogólnie na Orange bywało że cały czas miałem stabilny ping przez całą grę, ale częściej niestety ping skakał. Na T-mobile przez 98% czasu gry stabilne 20, jedynie raz na jakiś czas skoki do 30-40 ms ale raczej nie odczuwalne. Aczkolwiek w PUBG Mobile już nie gram od miesiąca bo ta gra jest zabita przez cheaterów, jakoś straciłem ochotę na granie w grę gdzie co drugi gracz ma wallhacka i/lub aimbota. Szkoda że twórcy gry nie mogą sobie z tym fantem poradzić, bo gierka jest naprawdę miodna.