Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Porównanie oferty z konkurencją


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 601
  • 1184
  • 2

Porównanie oferty z konkurencją

@Banan9 

Jak umiesz cos sklecic po angielsku to napisz do nich na adres peering@gtsce.net

popros o zmiane trasy do AS57976 (Blizzard) przez DE-CIX we Frankfurcie ewentualnie przez Equinix jesli dostaja na nim prefiksy Blizzarda


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@pawel__b  Cośtam umiem 😄 Napisałem nawet na głównym forum Blizzarda odnośnie Warcraft 3 Reforged o tym problemie. Zobaczymy co odpiszą gracze, bo na odpowiedź Blizzarda bym nie liczył.

https://us.forums.blizzard.com/en/warcraft3/t/ultra-lag-between-10am-midnight/22807


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 601
  • 1184
  • 2

Porównanie oferty z konkurencją

@Banan9 

skoro już pisałeś na forum Blizzarda to trzeba było napisać że Twoim ISP jest TMobile Polska czyli AS5588, albo podać im swój adres IP bez ostatniego oktetu, to by im ułatwiło diagnostykę


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@pawel__b  Napisane do gtsce 😉

 

1.png


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@pawel__b  Ale tam Blizzard nie odpisuje niestety, mimo że to ich główne forum. Napisałem tam bo nie wiem gdzie już mam napisać. Po wypuszczeniu Reforged spadł straszny hejt na Blizzarda i nie odpisują tam w ogóle już. Widziałem podobny temat odnośnie innej gry i Blizzard kazał się skontaktować z dostawcą, więc tu byłoby to samo.

 

Jedynie w mailu do gtsce zapomniałem napisać że battle.net to AS57976, ale trudno. Jak będą chcieli zmienić, to zmienią, jak nie to nie. Krótka piłka. Poza tym wrzuciłem screena z trasą, więc wszystko widać i tak.

 

Osobiście uważam że zrobiłem wszystko co można było zrobić. Jeśli w ciągu miesiąca nic się nie poprawi, to znaczy że nie chcą i temat jest zamknięty. Upatrzę sobie dobre VPN, odłożę pieniądze i za miesiąc dokonam zakupu chociaż na rok. T-mobile będzie skreślone, bo to już nawet nie battle.net, ale PUBG Lite również laguje, więc problem staje się większy. Jeśli za 20 miesięcy nic się u mnie nie pojawi ciekawego z dostawców to będę zdesperowany i nawet rozważę powrót do Orange. Mają 20 miesięcy by mnie przekonać do siebie. Tyle w temacie, kończę już pisanie o TM.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 601
  • 1184
  • 2

Porównanie oferty z konkurencją

@Banan9 

dobrze napisałeś, zobaczymy czy będzie jakaś reakcja ale pamiętaj że mogą odpisać za dzień lub dwa bo to zwykle chwilę trwa zanim ktoś się odezwie, jeśli się odezwie...jakaś tam szansa jest że się przyjrzą temu!


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

Jeszcze motywuje mnie to że działam również w imieniu aktualnych i przyszłych klientów TM, ale naprawdę już jestem tym wszystkim zmęczony. Zrobiłem tyle ile mogłem. Teraz ruch po stronie TM. Tyle, nie ma co dalej nabijać tutaj postów, bo to w sumie forum Orange, co ma być to będzie 😉

 

P.S Szkoda że TM Polska nie ma swojego forum bo tam bym wszystko pisał... dopiero by się działo, łatwo bym nie odpuścił 😄


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 601
  • 1184
  • 2

Porównanie oferty z konkurencją

@Banan9 

rozumiem, że nie odpisali Ci? a coś się zmieniło w ogóle w działaniu?


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@pawel__b  Nic, zero odzewu. Totalna olewka. Również zero zmian, ta sama trasa, ten sam loss, ten sam ping. Reklamację musiałem wysyłać ponownie bo nie podałem numeru klienta, więc na odpowiedź trzeba poczekać dodatkowe kilka dni. Gtsce nic mi nie odpisało.

 

11:24, 3% lossa:

1.png


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 601
  • 1184
  • 2

Porównanie oferty z konkurencją

@Banan9 

musisz czekać, ta maszynka wolno miele zwłaszcza teraz przy koronawirusie