Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

SMS z numeru 500 Usługa została aktywowana o godz. 4:02...


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

SMS z numeru 500 Usługa została aktywowana o godz. 4:02...

Witam! Ktoś już poruszał kilka lat temu ten temat ale nie było żadnej odpowiedzi, która temat by wyjaśniła a temat został zamknięty. 

Dziś o 4:02 rano dostałem Sms-y na oba numery zarejestrowane na firmę (więc to nie przypadek) o treści jak w temacie. Ktoś może wie czego to może dotyczyć? Pozdrawiam!

 

6 ODPOW. 6

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

SMS z numeru 500 Usługa została aktywowana o godz. 4:02...

Dodam jeszcze, że dzwoniłem do Orange i tam nikt nic o tym nie wie aby ich system to wysłał..


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38525
  • 1385

SMS z numeru 500 Usługa została aktywowana o godz. 4:02...

A jakiej treści to smsy? możesz je zacytować bez numeru telefonu u danych osobowych? nie dokonywałes jakis zmian ostatnio?

Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

SMS z numeru 500 Usługa została aktywowana o godz. 4:02...

Dziś o 3:28 też dostałam takiego SMSa. Dzwoniłam do BOK i oczywiście nic nie wysyłali, a numer 500 nie jest ich tylko *500, Dodam, że nic nie włączałam ani nie bawiłam się ustawieniami konta. Treść SMSa: Usluga zostala aktywowana (dokładna pisownia bez polskich znaków). Zablokowałam prewencyjnie SMSy Premium.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38525
  • 1385

SMS z numeru 500 Usługa została aktywowana o godz. 4:02...

Jest to potwierdzenie włączenia blokady sms na krótkie numery premium.

Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

SMS z numeru 500 Usługa została aktywowana o godz. 4:02...

No raczej nie, bo zablokowalam je dopiero podczas rozmowy z konsultantem, do którego dzwoniłam, żeby wyjaśnił mi skąd tem SMS w nocy do mnie dotarł


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38525
  • 1385

SMS z numeru 500 Usługa została aktywowana o godz. 4:02...

To złóż formalną reklamację. Na drugiej linii doradcy mogą prześledzić dokładniej logi na Twoim numerze.