- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pierwsza faktura za usługi Orange Love - brak dostarczanych usług ze strony Orange
Witam,
Końcem ubiegłego roku 27.12.2018 podpisałem umowę z Orange na przyłączenie do sieci nowo wybudowanego budynku wraz z dostawą pakietu Orange LOVE (internet, telefon stacjonarny, TV, abonament na telefon komórkowy). Przy pierwszej zapowiedzi technika na konkretny dzień wykonania montażu, technik nie zjawił się po czym otrzymałem tego samego dnia SMS z informacją o anulowaniu usługi. Wznowiono sprawę poprzez BOK, po czym technik pojawił się na wizji w budynku, oświadczył, że powinno być możliwe wykonanie przyłącza (słup telegraficzny ORANGE w odległości maksymalnie 25 m od budynku). Dodam, że Orange w roku 2016 wydało warunki techniczne o możliwości wykonania przyłącza. Po wizycie technika nastąpiła kilkudniowa cisza do momentu, aż osobiście wykonałem telefon do BOK. W trakcie rozmowy otrzymałem informację o braku możliwości wykonania przyłącza, ponieważ konieczne byłoby doprowadzane kabla o długości ok. 1,5 km. Po krótkiej dyskusji zapytałem czy mam udać się osobiście do biura obsługi Orange i rozwiązać umowę w odpowiedzi usłyszałem, że nie ma takiej potrzeby gdyż usługa została już anulowana. Rozmowa przeprowadzona w dniu 10.01.2019 w godzinach między 14-16.
W dniu 08.02.2018 otrzymałem fakturę za usługi mobilne, których do dnia dzisiejszych NIE DOSTARCZONO. Karta SIM do telefonu nie została aktywowana, Internet nie został przyłączony podobnie jak telefon stacjonarny oraz telewizja satelitarna.
Proszę wyjaśnić tą sprawę gdyż nie świetle otrzymanych od Państwa konsultantów informacji nie poczuwam się w żaden sposób do uregulowania płatności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pierwsza faktura za usługi Orange Love - brak dostarczanych usług ze strony Orange
@qba360 Powinieneś złożyć reklamację i to, co napisałeś w poście powyżej w niej zawrzeć. Jest to indywidualna sprawa i na forum nie ma możliwości jej rozwiązać.
Możesz udać się do salonu lub napisać:
Adres do korespondencji Orange Polska S.A. ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś