Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange Smart care - przedłużająca się naprawa, co tydzień przedłużany termin


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 17
  • 0

Orange Smart care - przedłużająca się naprawa, co tydzień przedłużany termin

Dzień dobry.
3.05.2021 zgłosiłem szkodę telefonu w programie Orange Smart care premium. Do dnia dzisiejszego nie mam odpowiedzi od serwisu innej niż to ze telefon jest w naprawie. Co tydzień słyszę w słuchawce ze na początku przyszłego tygodnia dostanę telefon jednak tak się nie dzieje. Firma @Digitalcare nie odpowiada na reklamacje czy jakiekolwiek inne maile. Kiedy kontaktuje się w tej sprawie z Orange od razu jestem przekierowywany do Digital care jakby Orange chciało się od tej sprawy odsunąć i nie mieszać. 

 

 

_____________

*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.

4 ODPOW. 4

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Orange Smart care - przedłużająca się naprawa, co tydzień przedłużany termin

@Daniel9110 W zalaczniku regulamin Smart Care Peemium. Paragraf 10 i Paragraf 12 Reklamacje powienje Cie zainteresowac. Domagaj sie telefony zastepczwgo i skladaj reklamacje


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 17
  • 0

Orange Smart care - przedłużająca się naprawa, co tydzień przedłużany termin

Telefon zastępczy mi dali ale co mi z niego jak działa tak jakby chciał a nie mógł. Używałem telefonu do pracy i miałem relatywnie dobry sprzęt (note 20 ultra) a dostałem a20 . Reklamacje tez już złożyłem ale to kolejne 30 dni. Ale mimo wszystko dzięki 

Anonim

Nie dotyczy

Orange Smart care - przedłużająca się naprawa, co tydzień przedłużany termin

@Daniel9110  obstawiam że brakuje im części do naprawy telefonu, stąd tak długi okres naprawy, niestety z tym nic nie zrobisz, trzeba cierpliwie czekać.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Orange Smart care - przedłużająca się naprawa, co tydzień przedłużany termin


@Daniel9110napisał(-a)

Telefon zastępczy mi dali ale co mi z niego jak działa tak jakby chciał a nie mógł. Używałem telefonu do pracy i miałem relatywnie dobry sprzęt (note 20 ultra) a dostałem a20 . Reklamacje tez już złożyłem ale to kolejne 30 dni. Ale mimo wszystko dzięki 


Czyli teoretycznie wszystko przebiega zgodnie z regulaminem😉 Skoro zlozyles reklamacje to trzeba czekac. Naprawiasz sprzet z gornej polki wiec mozliwe ze tak jak pisze @Anonim serwis czeka na czesci.