Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange Smart Care - nie mogę się doprosić konkretnej daty zakończenia naprawy


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 10
  • 0

Orange Smart Care - nie mogę się doprosić konkretnej daty zakończenia naprawy

► Temat przeniesiono z kategorii Abonament (etykiety: klient biznesowy, telefon, umowa), a dodatkowo doprecyzowano w nim tytuł - Moderator Wiktor ◄

 

Witam wszystkich , chcialbym przestrzec przed usluga smart care, nabylem w orange telefon Samsung Galaxy Note 8 , niestety przez nieszczesliwy wypadek zostala uszkodzona szybka wyswietlacza (oryginalne szklo hartowane oraz oryginalne samsungowskie plecki o podwyzszonej odpornosci), dotyk dzialal na calej powierzchni, ramka nie uszkodzona , obudowa rowniez stan perfekcyjny , jedyne uszkodzenie to drobne pekniecie szybki , telefon trafil do serwisu 20 kwietnia (zgloszenie 18 kwietnia) , tydzien czasu trwalo tzw.kosztorysowanie , nastepnie dostalem info ze trzeba doplacic ponad 400pln bo limit mam na 800pln a naprawa wyniesie ponad 1200pln , dobra ok przelknalem to jakos i jeszcze tego samego dnia zrobilem przelew na ich konto, nastepny tydzien pieniadze sie ksiegowaly na ich koncie .... parodia poniewaz dzwonilem do banku i powiedziano mi ze pieniazki tego samego dnia dotarly na konto odbiorcy.Dzwoniac to smart care zbywali mnie ze wciaz kasa nie jest zaksiegowana, OK w koncu przyznali sie ze pieniadze zostaly zaksiegowane 2 maja , bylo to w poniedzialek 7 maja , telefon trafil do serwisu i zaczeli naprawe ktora trwa do teraz 17 maja... masakra , nie moge sie doprosic konkretnej daty zakonczenia naprawy, jestem bez narzedzia pracy , poniewaz note sluzyl mi miedzy innymi do wystawiania i podpisywania faktur , od orange bede domagal sie zadoscuczynienia za poniesione koszty zakupu nowego nota na wolnym rynku , nie omieszkam rowniez powiadomic urzedu ochrony konsumenta o zaistnialej sytuacji, z tego co mi wiadomo nie jestem jedyna osoba ktora DIGITAL CARE robi w konia.Nie wywiazali sie z czasow naprawy przeczac swojemu wlasnemu regulaminowi, GDZIE JEST MOJ TELEFON I PIENIADZE KTORE PRZELALEM ZA NAPRAWE!!!! w dniuj jutrzejszym bede skladal reklamacje do orange oraz zadal zadoscuczynienia . Przestrzegam wszystkich przed DIGITAL CARE (UCARE,REGENERSIS) nie polecam.

15 ODPOW. 15
Anonim

Nie dotyczy

Orange Smart Care - nie mogę się doprosić konkretnej daty zakończenia naprawy

Ten temat był już poruszany, jak jest problem to niestety trzeba walczyć o swoje, takie czasy że na każdym kroku ktoś człowieka chce wykiwać, podejmij stosowne kroki @tonyhalic, Powodzenia życzę.


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1045
  • 73

Orange Smart Care - nie mogę się doprosić konkretnej daty zakończenia naprawy

Rozumiem Twoje niezadowolenie. Chciałem zapytać jednak, dlaczego twierdzisz, że nie wywiązano się z terminu naprawy? Czytając Twój opis i regulamin nie wynika, by tak się stało.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 10
  • 0

Orange Smart Care - nie mogę się doprosić konkretnej daty zakończenia naprawy

Witam, na naprawę mieli 7 dni od daty przyjęcia telefonu na serwis , w dniu dzisiejszym mija miesiąc, równy miesiąc a telefon nadal jest w serwisie i nie są w stanie jednoznacznie określić się kiedy telefon będzie naprawiony, teleplan Bydgoszcz zrobiłby to w 5 dni od daty zgłoszenia czyli kurier 2 dni, naprawa 1 dzień, kurier 2 dni, cena 1100PLN, wszystkie części na miejscu


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1045
  • 73

Orange Smart Care - nie mogę się doprosić konkretnej daty zakończenia naprawy

Tutaj się nie zgodzę. https://www.orange.pl/view/smart-care - tutaj między innymi znajdziesz regulaminy na dole strony. W paragrafie 11 jest napisane:

 

4. Do 10 dni roboczych od chwili odebrania telefonu (producent Apple) wykonamy naprawę i dostarczymy telefon do wskazanego przez Państwa miejsca. Nie dotyczy to jednak przypadku naprawy wykraczającej poza Limit.

5. Do 7 dni roboczych od chwili odebrania telefonu (producenci inni niż Apple) wykonamy naprawę i dostarczymy telefon do wskazanego przez Państwa miejsca. Nie dotyczy to jednak przypadku naprawy wykraczającej poza Limit.

6. Jeżeli nie będziemy mogli dotrzymać wskazanych powyżej terminów naprawy, dołożymy starań, aby skontaktować się z Państwem na 2 dni robocze przed ich upływem, by poinformować o wydłużonym czasie naprawy oraz możliwości bezpłatnego skorzystania z telefonu zastępczego.

7. W przypadku niedotrzymania wyżej wskazanych terminów będą Państwo upoważnieni do złożenia wniosku o bezpłatne udostępnienie telefonu zastępczego. Jeżeli wcześniej była pobrana opłata za telefon zastępczy zostanie ona Państwu zwrócona na wskazany rachunek bankowy. Telefon zastępczy przekażemy w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 10
  • 0

Orange Smart Care - nie mogę się doprosić konkretnej daty zakończenia naprawy

Czyli mam rozumieć że mogą przetrzymywac mój telefon miesiącami?


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Orange Smart Care - nie mogę się doprosić konkretnej daty zakończenia naprawy

Opiszę swój przypadek, bo pokazuje on jak "to działa".

 

Orange Smart Care opłacam i mam tę usługę aktywną w Mój Orange. Chcąc zgłosić szkodę online, wypełniam formularz i mam błąd: "reCAPTCHA: Nieprawidłowa domena dla klucza witryny". Ok, może się zdarzyć więc zgłaszam przez infolinię (29 maja) - rozmowa nagrywana. Tu dowiaduje się, że na moje dane nie ma aktywnej usługi. Jednak Pan przyjmuje zgłoszenie (podaje mi numer zgłoszenia) i mówi, że ktoś się zajmie zgłoszeniem i oddzwoni jutro. Oczywiście można było czekać parę dni... cisza.

 

Dziś (4 czerwca) ponownie dzwonię na infolinię Orange Smart Care aby sprawdzić status mojego zgłoszenia. Dowiaduję się, że wciąż nie ma aktywnej usługi na moje dane, a zgłoszenie o podanym mi wcześniej numerze nie istnieje w systemie 😄

 

Zgłaszam temat zatem na chacie do Orange. Tu się dowiaduję, że Orange Smart Care jest aktywny i mogę zgłosić reklamację. Czas jej rozpatrzenia to od 7 do 30 dni 😄

 

Tak, takie mamy czasy 😞 Usługa aktywna, opłacona po to aby w razie nieszczęścia sprawnie coś zrealizować... ale jak widać nie można z niej skorzystać.

 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 10
  • 0

Orange Smart Care - nie mogę się doprosić konkretnej daty zakończenia naprawy

Telefon dotarł do mnie po 2 miesiącach. .. Lekka przesada , mało tego technik "zapomniał" wsadzić flexa z czujnikiem światła , czujnikiem zbliżeniowym,  dioda Led oraz skanerem tęczówki,  wszystko jest na jednej taśmie  .. Kompletnie nieprofesjonalne podejście , konkretna przesada,  telefon znowu do serwisu


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

Orange Smart Care - nie mogę się doprosić konkretnej daty zakończenia naprawy

Żeby kupowaniu ubezpieczenia Smart Care nie poinformował mnie sprzedawca o tym że jest limit do naprawy wyświetlacza Digital Care napisano do mnie że muszę dopłacić 200 zł by ten wyświetlacz wymienić w tej chwili mam zamiar napisać reklamację do Orange o tym że wprowadzono mnie celowo w błąd i nie poinformowano mnie o o o szczegółowych warunkach ubezpieczenia oraz nie przedstawiono mi regulaminu ponieważ w przypadku gdy jest limit na naprawienie wyświetlacza mogłabym zmienić ubezpieczyciela na innego pisze reklamację do Orange o zwrot kosztu naprawianie wyświetlacza odliczając wyżej wymienione kwotę od kolejnej faktury ponieważ uważam że te obciążenia powinien ponieść Orange ponieważ jego pracownik świadomie i celowo wprowadził mnie w błąd i nie udzielił mi dość istotnych informacji co do usługi


Zespół Nasz Orange
  • 2907
  • 10834
  • 64

Orange Smart Care - nie mogę się doprosić konkretnej daty zakończenia naprawy

@Elinalive8, w jaki sposób zakupiłaś usługę? Telefonicznie, czy w salonie?