- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jestem już od roku użytkownikiem Orange, z telefonem na raty. Mam również wykupione ubezpieczenie OrangeSmartCarePremium, z którego nie miałem jeszcze okazji skorzystać. Od jakiegoś czasu jednak mam problemy z telefonem, więc postanowiłem pobrać oficjalną apkę o podanej nazwie i zdiagnozować urządzenie. Problem jest jedynie w tym, że aplikacja prosi mnie o kod, który podobnież przyszedł przy aktywacji usługi. No i teraz jest problem, bo takowego kodu nie dostałem. Trzymam wszystkie wiadomości i po prostu tego nie ma. Wie ktoś może, co w takiej sytuacji zrobić? Niestety regulamin usługi nie przychodzi z pomocą...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care - kod aktywacyjny?
@xqav w tej sprawie powinni pomóc konsultanci na infolinii lub na czacie, tylko czat w dni robocze i w sobotę w krótszym czasie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care - kod aktywacyjny?
Okej, już znalazłem!