- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
mam to samo,wczoraj sms i juz wliczyło w fakture.
dzisiiaj byłam w salonie ,niestety ta opłate musze zapłacic bo to firma zewnetrzna i sama pobrała opłate.
dalsze smsy zostały zablokowane.Jakas kpina!!!!Niby to tylko 20zł ale na to tez trzeba pracowac.złodziejstwo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
@Piotrekk85to Orange potrąca z konta pieniądze, nie ta firma.
Piotrekk85 napisał(-a):
To złóż reklamację w tej firmie, ona ma możliwość anulowania opłaty.
czasami lepiej nic nie pisać niż te głupoty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
@Piotrekk85nie zrozumiałeś mnie.
Ale, ze jesteś w hierarchii Orange już blisko otrzymania obywatelstwa za pośrednictwem Orange, może powiesz ludziom , jak wejść na stronę nicesportspl.com i te sprawę odkręcić. Masz kolegów w Orange, może rusza pupą i coś pomogą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Można też co dałem wcześniej znaleźć kopię Google strony. Jest tam info, że operatorem jest firma Astral WorldWide http://www.astralww.com/ , na jej stronie jest odesłanie do innej http://www.msolutions.es/ , a dalej jest kontakt telefoniczny http://www.msolutions.es/en/contact.html
Poza tym przed napisaniem jakiejkolwiek sprawy radzę sprecyzować kilka kwestii i dobrze się przygotować zaczynając lekturę od regulaminu usługi Zapłać z Orange http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1998618/4093171111.pdf pod kątem następujących spraw:
1) trzeba ustalić datę i godzinę czynności i przypomnieć sobie kto (czy my czy ktoś inny) korzystał z telefonu - dane są dołączane do faktury lub przez BOK
2) czy rzeczywiście pojawił się guzik "zamawiam i płacę" (w języku polskim) czy nie jesteśmy pewni, że nie kliknęło w niego np. dziecko
3) jeśli komórka jest na osobę prywatną, kopia strony w google pokazuje, że nie ma tam informacji o rezygnacji z odstąpienia. Więc jeśli ktoś nie pobierał dalej jakiś hymnów czy emblematów sportowych - tu jest furtka na odzyskanie kasy za brak informacji na ten temat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
@Piotrekk85tak tak, próbuj dalej ich bronić, przecież nawet wchodząc na te strony, czy patrząc na adres strony widać, że to jeden wielki WAŁ.
To samo u mnie, otworzyła się reklama, zamknąłem ją i przyszedł sms "Otrzymujesz dostęp do nicesports... balbla". usługi premium i elektroniczne już powyłączałem, czy to wystarczy? Czy za tydzień znowu zabiorą mi 21 zł?
good job orange /s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Na dziś blokada na usługi premium i blokada na usługi elektroniczne załatwia sprawę. Tylko za jakiś czas mogą się pojawiać nowe usługi, więc trzeba śledzić różne komunikaty na bieżąco.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Nikt nic nie aktywował. Usługa włącza się samodzielnie podczas serfowania po sieci. Wyskakuje jakaś reklama. Człowiek zamyka reklamę i otrzymuje sms, że właśnie zamówić usługę za 20 zł tygodniowo. Jest to ewidentne naciąganie ze strony Orange. Ponieważ Orange ma zapewnić bezpieczeństwo zamawiania jakichkolwiek płatnych usług i możliwość ich weryfikacji chociażby przez sms potwierdzający przez klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Dokładnie. To jest wałek za który odpowiada Orange. Trzeba tę sprawę zgłosić do Urzędu Komunikacji Elektronicznej i Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Ja już zgłosiłem. Im więcej będzie takich zgłoszeń, tym skuteczniejsze będą nasze naciski na Orange.