- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontak z kosultantem NJU
Witam. Mam 64 lata, technologia na moich oczach cuda czyni a z konsultantami NJU czy Orange jak w średniowieczu - nie sposób się połączyć e-mailem!!! Znak czasu czy starannie przemyślana perfidia? - wciąz się waham, z przewagą opcji drugiej...bo jak inaczej nazwać niemożność znalezienia na stronach e-maila by się tą drogą dowiedzieć dlaczego/w imię czego po zarejestrowaniu karty rozruchowej NJU dotychczas dzialająca karta z tą chwilą "nie istnieje - nie ma takiego numeru"????????????????
Znających ten nieszczęsny e-mail a czytających powyższe uprzejmie proszę o zdradzenie tej słodkiej, starannie chronionej przez operatora ORAGGE/NJU.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontak z kosultantem NJU
@leonzarawdowiec, rozumiem, że napisałeś tutaj, bo Orange Polska jest operatorem sieci NJU jak i Orange, ale w praktyce to dwie różne marki i dlatego pytania dotyczące usług Orange zadajemy tutaj - w społeczności Nasz Orange, a pytania dotyczące Nju - jak w Twoim przypadku - należy zadawać na forum NJU: http://www.njumobile.pl/obsluga/forum
Jednocześnie, zamiast szukać e-maila, może szybciej będzie zadzwonić na infolinię Nju, której konsultant będzie mógł sprawdzić co się stało z Twoim numerem: nr to 690 610 610 (codziennie 6-22, opłata zgodnie z cennikiem).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontak z kosultantem NJU
@leonzarawdowiec Szanowny Panie, można zadzwonić z dowolnego numeru na 690 610 610 - to numer BOK nju mobile, czynny w godzinach 6-22. Opłata zgodnie z cennikiem w Twojej taryfie. Ja bym proponował Panu wyjąć jeszcze raz kartę sim z gniazda telefonu, upewnić się czy dobrze została włóżona i odpalić jeszcze raz telefon. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś