- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego Orange to najgorsza firma na świecie?? Dlatego:
@Janhalb Wydaje mi się, że problem polega na niedostępności tego modelu u dostawców sprzętu dla Orange. To, że jeszcze jest gdzieś dostępny jako nowy nie oznacza, że operator może go pozyskać. Tak samo z częściami zapasowymi i kosztami robocizny - wychodzą drożej niż wartość nowego urządzenia. Nie wiemy jakie urządzenia zostały zaproponowane jako zamiennik dla S8+.
Art. 8241. KC Suma ubezpieczenia § 1. O ile nie umówiono się inaczej, suma pieniężna wypłacona przez ubezpieczyciela z tytułu ubezpieczenia nie może być wyższa od poniesionej szkody.
Pewnym (jakimś) rozwiązaniem byłaby wypłata kwoty w wysokości limitu. @Ozrbit mógłby odkupić sobie uszkodzone urządzenie. Ale tego umowa chyba nie przewiduje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego Orange to najgorsza firma na świecie?? Dlatego:
1. Tak. Orange zaproponował. Z partnerem bezpośrednio nie może na nawet opcji podpisać. Chyba widział, na decyduję. Zresztą skoro wysyła e-mail to właśnie Digital Care.. Oczywiście może zgodnie z umową reklamować z Orange fakt, że nie dostał od konsultanta wystarczającej informacji o usłudze. Reklamacja odnośnie samej usługi powinny być złożone do partnera. Oczywiście jak wyżej padło jeśli chce niech pisze do Orange.
2. Bardziej mi chodzi o to, że w 2017 czy 2018 kupił flagowca. I oczekuje, że teraz też takiego dostanie. Ciężko stwierdzić, że S8+ i s23 FE mają podobne parametry.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego Orange to najgorsza firma na świecie?? Dlatego:
"Wydaje mi się, że problem polega na niedostępności tego modelu…"
Jasne, zapewne. Tylko zgodnie z umową ten problem nie powinien być problemem klienta, skoro ma taką a nie inną umowę na ubezpieczenie.
Nie można naprawić ("nie opłaca się", nie ma części, whatever) i nie można dać takiego samego - więc zgodnie z umową należy mu się telefon o "podobnych właściwościach", czy jak to tam było ujęte.
Wydaje mi się, że - na logikę - podobne właściwości powinny obejmować podobny wyświetlacz, podobną ilość RAM i pamięci wewnętrznej, podobną klasę procesora i (co dla wielu ludzi dość ważne) aparat o podobnych możliwościach i rozdzielczości.
Jeśli klient w taki sposób ubezpieczył "flagowca", to nie bardzo rozumiem, w jaki sposób ubezpieczyciel chce dotrzymać tej umowy jednocześnie ograniczając cenę tego nowego telefonu do "X".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego Orange to najgorsza firma na świecie?? Dlatego:
Klient ubezpieczył flagowca w 2017 roku Oczywiście już takiego telefonu nie ma. Nie twierdzę, że nie ma dostać innego modelu.. Ale jak sam napisałeś o podobnych parametrach. Nawet bez patrzenia w specyfikację wiadomo, że flagowiec z 2017 ii model z 2023 nie będą miały takich samych partnerów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego Orange to najgorsza firma na świecie?? Dlatego:
Że najdroższa to nikt nie ma wątpliwości ale najgorsza to bym dyskutował..... ubezpieczanie telefonów, zegarków i innych tego typu rzeczy jest jak ubezpieczanie głosów u piosenkarzy.....Można ale po co.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego Orange to najgorsza firma na świecie?? Dlatego:
W poprzedniej wpisie pomyliłem się odnośnie KC, ponieważ regulamin usługi stanowi, że:
3. Usługa nie jest usługą ubezpieczeniową w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Nie ma w regulaminie informacji o sposobie obliczania utraty wartości urządzenia. Może to sprawiać wrażenie jakby miała być utrzymana jego wartość początkowa (w przypadku konieczności wymiany na inny model).
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »