- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, podpisałem umowę na internet w Orange, akurat tutaj gdzie mieszkam jest, możliwość tylko do 10/1Mb, mieszkam od centrali jakiś kilometr i podobno się nie łapię na 80Mb. Pomyślałem, że to będzie lepsze, niż ta radiówka, którą miałem wcześniej....ale niestety się zawiodłem. W pierwszych dniach korzystania z internetu ping, pobieranie, upload tak jak należy. Na speedtescie ping 19-20, o każdej porze, w CsGO trochę gorzej, no bo wiadomo serwery, jakoś w granicach 30-40. Dla mnie bezporównania do mojego starego internetu. Tylko, że minął tydzień, a ping się pogorszył, teraz na speedtescie 30-40, w CsGo dochodzi do 80, czasami przekracza nawet 100, w konsoli cmd jak sprawdzam wp.pl to jest równo 49 pingu. Gdy zadzwoniłem na numer pomocy technicznej, usłyszałem, żebym ''podociskał kable bo chyba coś nie styka'' oczywiście, że to zrobiłem, tylko nic nie dało. Bardzo zasmucił mnie fakt, że taka informacja kosztowała mnie ponad 20zł 😄 Co mam zrobić w tej sytuacji? Myślałem, że Orange będzie stabilnym internetem, lecz czuję się tak, jakby mi ten internet dostarczano z Marsa na korbkę. Dziękuję pozdrawiam.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
O mój Boże, co to się stało, żeby wreszcie Ping się ustabilizował. Zadzwoniłem i trafiłem na konsultantkę, która mi powiedziała, żebym usunął z loginu ipv6 i co? od razu podziałało. Teraz Ping mam 28 stabilny. W Cs go, nie przekracza 40ms. I co? Ta konsultantka zrobiła więcej, niż ten ''technik'' który jedynie co potrafił zrobić, to podrapać się po głowie i skrócić mi prędkość, która nic nie dała. Teraz tylko czekam, aż zostanie mi przywrócona mi moja prędkość czyli 12Mb. A najlepsze zdanie tego gościa ''a czego się pan spodziewał? Takiego pingu jak na światłowodzie?'' No prosze, jednak się da.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoki ping
@kamilkeys, ja kiedyś też miałem radiówkę i jak kablem podciągnęli, to "doszlusowałem" do 20Mb/s. Zrywało i po paru wizytach techników zaproponowali powrót do 10. Od tamtej pory mam święty spokój. Może to jest jakieś wyjście?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoki ping
kamilkeys napisał(-a):To znaczy? Bo trochę nie rozumiem.
Czego nie rozumiesz? Po radiówce miałeś od razu dziesiątkę, czy może 1024kb/s?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoki ping
Na radiówce miałem 6Mb, ale ping był koszmarny albo jak np padał deszcz albo wiało to nawet strona się nie chciała załadować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoki ping
kamilkeys napisał(-a):Na radiówce miałem 6Mb, ale ping był koszmarny albo jak np padał deszcz albo wiało to nawet strona się nie chciała załadować.
Pomiary wyszły słabe plus przeszkody terenowe robiły swoje. Jak u geodety-nie ma drzew, to pomiary idą szybko. Nie pomyl z szyszką Spróbuj tak: wpisz adres 192.168.1.1 i jak Ci wejdzie to domyślnie admin i hasło(jak masz), albo znowu admin (możesz potem zmienić). Wejdź na zakładkę wsparcie i jak się znasz, to kombinuj. Tyle od siebie, bo już po techniczne pojęcia proś zaawansowanych w temacie. FunBox jest w miarę przyjaznym narzędziem, bo technicy na tym opierali się u mnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoki ping
Niestety nie mam Funboxa 😞 Tylko tp-linka. Już straciłem nadzieję, że coś się polepszy, bo jak czytam to ludzie piszą, że Orange nic nie robi w tej sprawie 😕
Ale jak technicy Ci to robili? Już po podłączeniu zadzoniłeś do nich? gdzie mógłbym to zgłosić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoki ping
@kamilkeysna początku pewnie była włączona stabilizacja łącza i ping był w normie. Porównanie parametrów dało by odpowiedź z tym jak było na początku i tym co jest teraz.
Jaki to Tp-link od Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoki ping
kamilkeys napisał(-a):Niestety nie mam Funboxa 😞 Tylko tp-linka. Już straciłem nadzieję, że coś się polepszy, bo jak czytam to ludzie piszą, że Orange nic nie robi w tej sprawie 😕
Ale jak technicy Ci to robili? Już po podłączeniu zadzwoniłeś do nich? gdzie mógłbym to zgłosić?
Nie wiem, czy ten numer jest jeszcze aktualny, bo mam go zapisany jako 0800102102-w razie problemów z neostradą. Techniczny numer też mam-801505505, albo przez Mój Orange zgłoś, bo tamte są płatne. Jest jeszcze bezpłatna błękitna linia 19393, tylko że musisz uważnie słuchać głosu lektora i nacisnąć na telefonie odpowiedni klawisz numeryczny. Zero łączy z konsultantem i jak trafisz na mił(ą)ego, to pokieruje sprawnie, z numerem zgłoszenia włącznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoki ping
@Anonim Router to Tp-link TD-W8950N. Sprawdziłem teraz statystyki w ustawieniach routera w zakładce xDSL. Nie wiem, czy było tak samo.
Speed test: http://www.speedtest.pl/test/145541704
W cmd tak samo, pod adresem wp.pl stałe 49-50
- « Poprzedni
- Następny »