- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
Po nocnej awarii sieci 22.11.2021, nie mogę się połączyć sie na konsoli PS4 z Red Dead Online.
Korzystam z VPN i nie mialem wczesniej żadnych problemów.
Komunikacja zarówno przez czat Orange oraz z Rockstar support nie przyniosła rozwiązania.
Są jakieś informacje co może być przyczyną?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem rozwiązał się sam we Wtorek, po kolejnym tygodniowym resecie gry. Co było przyczyną? Do tej pory nie wiem, ale wygląda to na jakieś problemy z serwerami Rockstara po zakończeniu ostatniej przepustki 22.11. Generalnie zasygnalizowałem im to.
Nie wiem czy można traktować to jako rozwiązanie, ale zostawię tutaj tą informacje. Może przyda się komuś w przyszłości z podobnym problemem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Red Dead Online PS4
@Majkelos szczegółowe informacje uzyskasz od operatora (Orange przykładowo), lub wsparcia Rockstar.
Masz jakieś zrzuty z konsoli czy coś co rozjaśni temat, bo na forum możemy tylko teraz zgadywać w ciemno.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Red Dead Online PS4
@Anonim
Router Huawei B818:
LTE, Profil ustawiony na VPN
DMZ ustawiony na konsole, UPnP włączone, DHCP ustawiony na konsole, preferowana sieć tylko 4G.
Właściwie tylko tyle zmieniałem od ustawień fabrycznych. Od Marca jak zacząłem grać w RDO na tym śmigało.
Konsola:
Średnie pobieranie 60/70 mb, wysyłanie 10 mb. NAT typ 2. DNS google 8.8.8.8 i 8.8.4.4, MTU 1500. Podłączona po kablu.
Co robiłem:
Restary routera (+ reset do fabrycznych), reset profilu sieciowego ze strony Orange, czyszczenie pamięci podręcznej gry, przebudowa bazy danych, aktualizacja oprogramowania konsoli do 9.00. Orange dwa razy sprawdzał VPN. Rockstar nie podał żadnych wartościowych informacji, teoretycznie ich serwery pokazuje ok.
Generalnie po tygodniu sprawdzania i szukania przyczyny zostaje mi tylko czekać na jakieś info gdzieś. Tym bardziej że to jedyna gra, gdzie mam problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Red Dead Online PS4
Skoro to jedyna gra z problemami, to wsparcie od nich kłamie, że wszystko ok, nie ma co szukać problemów w połączeniu, czy to swiatlowodowym czy LTE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem rozwiązał się sam we Wtorek, po kolejnym tygodniowym resecie gry. Co było przyczyną? Do tej pory nie wiem, ale wygląda to na jakieś problemy z serwerami Rockstara po zakończeniu ostatniej przepustki 22.11. Generalnie zasygnalizowałem im to.
Nie wiem czy można traktować to jako rozwiązanie, ale zostawię tutaj tą informacje. Może przyda się komuś w przyszłości z podobnym problemem.