Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy na linii CS:GO > Światłowód


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 147
  • 143
  • 1

Problemy na linii CS:GO > Światłowód


@WabolMonsternapisał(-a)

@Banan922Jeśli możesz sprawdzić https://redirector.googlevideo.com/report_mapping

83.21.110.XXX => tpnet-poz7 (83.21.110.0/24)

Co ci tu pokazuje ?
adres ip => YT cache server (CIRD IP)

 


tpnet-ktw2


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 541
  • 204
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Pograłem w PUBG Mobile i znów skoki pingów do 100-200. Zrobiłem pingtest... no nie ma się co dziwić.

 

Orange - najlepszy internet dla graczy z najstabilniejszymi pingami 😉

 

xxxx.png

 

Jedynie do UK jest stabilnie, pewnie dlatego że idzie telią.

 

Próbowałem zahostować i pograć dotę ale tak gracze oceniają hosta Orange:

 

ddfd.png

 

Super internet, nie ma co 😉


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 225
  • 108
  • 5

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

@Banan922Jesteś podłaczony do czwartego YT cacha w sieci orange zlokalizowany w Łodźi. Więc powinno być wszytko niby OK. @Banan922 spróbuj użyć pl.youtube.com i youtube.pl ponoć google może przeładować umieszczenie do cache. Ja jestem podłączony np do cache 7 w poznaniu który jest bardzo mało obciązony. Co prawda z youtube nie kożystam na codzień ale jesk trzeba to full speed.
@Banan922Da się także wymusić dostęp do innego cache. Ale tylko na komputerze z win lub linux.I działa to tylko na tym sprzęcie.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 225
  • 108
  • 5

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

@kozakis01A to ciekawe czemu cie do WRO nie łaczy. Ale to nawet chyba lepeij bo tam jest nood firmy GOOGLE IRELAND LIMITED ( Czyli googla ) drugi jest w wawie i to z nich są kopiowane do np do cacha w orange itp.Możliwe że tymcasowo bo przeważnie routuje tam gdzie najbliżej.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 541
  • 204
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Właśnie pograłem na niemieckim hoście do którego idzie przez ten nieszczęsny opentransit ae106... masakra. Spiki co 10-15 sekund, losowe opóźnienia, czasem 1-2 sekundy. Nagralem nawet demko jak to mniej więcej wygląda, dodam że w późniejszym stadium gry było gorzej, i w teamfightach dosłownie nie mogłem nic zrobić bo ścinka co kilka sekund. Na demku to jeszcze tak źle nie wygląda.

 

Na 9 graczy mi tylko lagowało więc host był w porządku. Spytałem ludzi po grze i nikt inny lagów nie miał. 2 graczy było nawet z US i nie mieli lagów. Jak zwykle ja mam internet z najgorszej sieci spośród wszystkich graczy...

 

https://drive.google.com/open?id=1OamRYe_D5dqoiKJza0DGDM_LoQsDFXQ7

 

Ścinki to jedno, ale to że bohater czasem reaguje od razu a czasem po sekundzie lub dwóch to już bardziej denerwująca rzecz.

 

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 147
  • 143
  • 1

Problemy na linii CS:GO > Światłowód


@Banan922napisał(-a)

Pograłem w PUBG Mobile i znów skoki pingów do 100-200. Zrobiłem pingtest... no nie ma się co dziwić.

 

Orange - najlepszy internet dla graczy z najstabilniejszymi pingami 😉

 

xxxx.png

 

Jedynie do UK jest stabilnie, pewnie dlatego że idzie telią.

 

Próbowałem zahostować i pograć dotę ale tak gracze oceniają hosta Orange:

 

ddfd.png

 

Super internet, nie ma co 😉


Na jakiej stronie robiłeś test? Ja mam całkiem stabilne pingi póki co...


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 147
  • 143
  • 1

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Sprawdziłem na szybko: Team Fortress 2 - do 40 ms, przeważnie ok. 30-33 ms, Battlefield 4 - 8-13 ms, z pojedynczym skokiem do 40ms, Realm Royale - ok. 30-47 ms. Dłużej grałem tylko w CS:GO. Generalnie rozgrywka zawsze bezproblemowa, chociaż zdarzały się opóźnienia przekraczające 70 ms. Zazwyczaj jest to jednak 50-70 ms, czasami ok. 40 ms, z tym że nie na serwerze w Warszawie. Tam mnie nie przydziela, bo miałbym wyższe pingi niż na zagranicznych. W razie czego mogę przetestować też inne darmowe gry. 🙂

 

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 541
  • 204
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

U Ciebie nic nie idzie przez ae106 więc pewnie nie masz tak źle. U mnie idzie 50% tras w opentransit przez ae106, drugie 50% idzie przez ae102 który jest ok.

 

Tutaj masz do testowania pingu: http://www.meter.net/ping-test/


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 147
  • 143
  • 1

Problemy na linii CS:GO > Światłowód


@Banan922napisał(-a)

U Ciebie nic nie idzie przez ae106 więc pewnie nie masz tak źle. U mnie idzie 50% tras w opentransit przez ae106, drugie 50% idzie przez ae102 który jest ok.

 

Tutaj masz do testowania pingu: http://www.meter.net/ping-test/


To prawda, nie jest źle, ale sytuacja może się zmienić. Dlatego podpisałem umowę na czas nieokreślony. Jednak pingi do niektórych serwerów mimo wszystko są wysokie, a routing słaby. Wieczorem sprawdzę pingi na stronie, którą podałeś.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 616
  • 1237
  • 2

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Duzi operatorzy w kwestiach routingu a więc i opóźnień są kompletnie nieelastyczni więc jak komuś zależy na opóźnieniach w grach to lepiej szukać lokalnych ISP! A już na pewno kablówki mają to lepiej rozwiązane:)