- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ping w csgo
Spróbuj zrobić certyfikowany pomiar prędkości, jeśli będzie mniej niż wartości umowne (min. 1Mbps down) - reklamuj. Bo te pingi zaczynają się już na pierwszym hopie. Być może centrala jest przeciążona, ludzie korzystają z internetu i się zapycha.
Tak to wygląda na FTTH + dolicz około 30-35ms z racji przeplotu.
Pingi u Ciebie wyraźnie wskazują na przeciążenie sieci w okolicy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ping w csgo
NNie bardzo rozumiem na czym się skupiacie, skoro piszesz ze jak przesuwasz kompa bliżej routera albo przełączasz na ethernet to nie ma problemu to dlaczego nie skupiasz się na poprawieniu WiFi?
Nie ustosunkowałeś się w ogóle do tego co napisałem wcześniej o rozdzieleniu sieci WiFi 2.4 od 5Ghz, mam nadzieję że wiesz co miałem na myśli? Problemem jest być może Twoja sieć WiFi a nie operator więc powiedz lepiej co w kwestii WiFi zrobiles bo dalej nie wiadomo nic w tym temacie, ani jakie pasmo używasz, jakie masz ustawienia dotyczące szerokości pasma itd
I nie ustawiaj w WinMtr interwalu 0.2s tylko zostaw na 1s, i wklejaj grafikę z WinMtr a nie tekst bo to jest nieczytelne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ping w csgo
Problemem nie jest jego sieć Wi-Fi, bo pingi do bramy czyli routera w domu są niskie i względnie stabilne. Dopiero potem w sieci szkieletowej zaczynają się problemy.
Interwał 1s to może sobie równie dobrze puścić ping w CMD. Jeśli ma problemy w grach, to interwał musi być jak najniższy, by wykazało potencjalne straty pakietów w czasie rzeczywistym przy dużej ilości PPS, tak jak to dzieje się w grach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ping w csgo
@Anonim
po pierwsze napisał, że z chwilą kiedy zbliża komputer albo przełącza się na kabel problemy ustępują
po drugie, zmiana interwału w winmtr jest niemiarodajna ponieważ winmtr to icmp a to różnie jest traktowane przez urządzenia sieciowe, często powyżej pewnego poziomu po prostu cięte, jak już chcesz mieć marodajny wynik jak są przetwarzane pakiety tcp/udp czyli biorące udział w transmisji to używa się do tego PingPlottera Pro i puszcza pakiety inne niż icmp
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ping w csgo
Jak dla mnie - sieć Wi-Fi działa prawidłowo, bo nie ma jakiś skoków pingów do routera lokalnego.
A co do ICMP - przy interwale 0.1(10PPS) serwery gier Valve nie odrzucają pakietów. Właściwie większość serwerów nie odrzuca. W każdym bądź razie - jak dla mnie jest to przeciążona sieć i trzeba uderzać na infolinię, aby przyjrzeli się problemowi.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »