- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, jestem klientem orange od paru dni, usługa to światłowód 300/50. Niestety mam problem z utratą pakietów, nie tak wyobrażałem sobie początki z orange, na szczęście umowa na czas nieokreślony. Jest szansa, że coś z tym zrobią czy dać sobie spokój i zmieniać operatora? Przykład w załączniku i tak praktycznie do każdego serwera.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwne, po zaznaczeniu wymuś ipv4(wcześniej bez ipv6 ale bez zaznaczenia wymuś ipv4) nagle trasy idą przez opentransit i jest o wiele lepiej. Jedyne co się dalej nie zmienia to nie widać hosta docelowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Packet loss
U Ciebie ta trasa idzie przez Telię, u mnie przez OpenTransit. Nie wiem z czego to wynika, natomiast pytanie - czy masz w ustawieniach routera (https://192.168.1.1) dopisane do loginu /ipv6? Da się to sprawdzić po zalogowaniu do panelu administracyjnego w zakładce Zaawansowane -> Połączenie z internetem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Packet loss
Od początku mam bez ipv6, nie wiem czy jest sens dzwonić na infolinie, jest szansa że coś z tym zrobią?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Packet loss
Trudno jest powiedzieć, czy coś z tym zrobią - na infolinii nie są w stanie wiele zdziałać, bo utrata zaczyna się już w sieci Telii, a więc usłyszysz zapewne słynne "U nas jest w porządku".
Spróbuj wyłączyć wymuszenie IPv4 i dodaj do loginu IPv6, wtedy jest szansa że się poprawi (u mnie to działa, jeśli pojawiają się sporadycznie problemy).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Packet loss
Po zmianie na ipv6 trasa ta sama, hbg-b2-link.ip.twelve99.net i 67% loss. Właśnie dlatego po swoich doświadczeniach z innym operatorem podpisałem umowę na czas nieokreślony z orange, do tego mam 14 dni na odstąpienie umowy. Czas chyba sprawdzić upc/netie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Packet loss
Sprawdziłem ten adres WinMTR brak packet loss, z tym, że u mnie ruch idzie przez Open Transit a nie przez Telia Carrier jak u Ciebie. Mam u siebie ustawione tylko IPv4.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Packet loss
Sprawdziłem z czystej ciekawości host do którego trasa wiedzie przez Telie:
|------------------------------------------------------------------------------------------| | WinMTR statistics | | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last | |------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------| | funbox.home - 0 | 40 | 40 | 2 | 6 | 11 | 4 | | war-bng103.neo.tpnet.pl - 0 | 40 | 40 | 6 | 19 | 89 | 9 | | war-r12.tpnet.pl - 0 | 40 | 40 | 4 | 12 | 30 | 13 | | poz-r11.tpnet.pl - 0 | 40 | 40 | 8 | 14 | 20 | 13 | | hbg-b2-link.ip.twelve99.net - 50 | 12 | 6 | 27 | 36 | 63 | 30 | | hbg-bb4-link.ip.twelve99.net - 47 | 13 | 7 | 30 | 34 | 37 | 34 | | No response from host - 100 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | nyk-bb1-link.ip.twelve99.net - 0 | 40 | 40 | 108 | 114 | 167 | 114 | | buf-b1-link.ip.twelve99.net - 0 | 40 | 40 | 113 | 120 | 167 | 114 | |yahoo-ic315726-buf-b1.ip.twelve99-cust.net - 0 | 40 | 40 | 113 | 121 | 167 | 114 | | et-19-0-0.pat2.bfz.yahoo.com - 0 | 40 | 40 | 113 | 120 | 153 | 114 | | et-19-1-0.msr1.bf1.yahoo.com - 0 | 40 | 40 | 114 | 121 | 168 | 119 | | et-0-1-0.clr2-a-gdc.bf2.yahoo.com - 0 | 40 | 40 | 113 | 121 | 167 | 119 | | lo0.fab5-1-gdc.bf2.yahoo.com - 0 | 40 | 40 | 113 | 120 | 153 | 119 | | usw1-1-lbb.bf2.yahoo.com - 0 | 40 | 40 | 112 | 120 | 153 | 119 | |media-router-fp73.prod.media.vip.bf1.yahoo.com - 0 | 40 | 40 | 113 | 120 | 153 | 114 |
U mnie też jest utrata pakietów na tych węzłach, ale do hosta docelowego docierają wszystkie pakiety. Czy odczuwasz tą utratę podczas grania itd.? Bo hosty pośrednie nie mają wpływu na to, czy pakiet dotrze do końca czy nie - niektóre mają zablokowane ICMP czyli odpowiadanie na ping, stąd wynikają utraty po drodze bardzo często.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwne, po zaznaczeniu wymuś ipv4(wcześniej bez ipv6 ale bez zaznaczenia wymuś ipv4) nagle trasy idą przez opentransit i jest o wiele lepiej. Jedyne co się dalej nie zmienia to nie widać hosta docelowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Packet loss
Czyli dopiero teraz idzie Ci przez IPv4 🙂
Co do braku odpowiedzi hosta - nie sugeruj się tym.
W 90% będziesz się z tym spotykał, bo hosty mają blokowane ICMP. Przede wszystkim ze względów bezpieczeństwa. Ważne jest działanie usługi utrzymywanej na takim serwerze. Jeśli nie odpowiada Ci IP serwera gry na ping, a sama gra działa dobrze - nie sugeruj się tym, że ICMP jest zablokowane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Packet loss
Dzięki wielkie, za jakiś czas napisze czy coś się zmieniło.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »