Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Działanie gier online


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 599
  • 1174
  • 2

Działanie gier online

@Banan9

Oczywiście że może być też Ddos bo nie musi być on skierowany na abonenta ale na infrastrukturę, zresztą Orange nie ukrywa ze jest atakowany https://gsmonline.pl/artykuly/nowe-cyberzagrozenia-sposoby-ochrony 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Działanie gier online

Ja jeszcze podejrzewałem tylko u siebie, ale jednak nie. W takim razie to już w interesie Orange zabezpieczyć się przed ddosami.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 164
  • 75
  • 0

Działanie gier online

Najgorsze jest to , że AI zostało zaprzęgnięte do takich gier online jak Apex i można dostać bana gdy system stwierdzi celowe działanie na korzyść drużyny przeciwnej bo właśnie chwilowe lagi są tak rozumiane.Co raz więcej gier ma w sobie zaimplementowanego szpiega , który ocenia czy twoja gra jest fair play.

Znajomy ostatnio dostał bana na 24 godziny po takiej akcji z wystąpieniem kilkukrotnego laga czy wzrostem Ping na kilkanaście sekund.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Działanie gier online

@Gatts   Zastanawiałem się nad zakupem Rocket League bo jest promocja na steamie... ale przypomniałem sobie że niecały rok temu masa klientów Orange (nie tylko w Polsce) zgłaszała problemy sieci Orange z serwerami Rocket League. Raczej nie ma co ryzykować. Kupie a i tak najtańsze trasy i styki Orange pewnie nie dadzą pograć.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 4
  • 0

Działanie gier online

Jedyne rozwiązanie aby przekierowania i UPNP działały tak jak powinny, to przestawienie w zaawansowanych na routerze, opcji Firewalla na "Niski" 🙂 ewentualnie do tego tryb bez_ochrony, ale samo przestawienie zapory ogniowej rozwiązuje problem