pilot uniwersalny LG OLED55C21LA a Dekoder 4K Multi

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 37
  • 130
  • 3

pilot uniwersalny LG OLED55C21LA a Dekoder 4K Multi


@j131napisał(-a)

Żaden z dekoderów nie jest produkowany przez Orange bezpośrednio. 


Tak, tak, dzięki za precyzyjne informacje. Chodziło mi raczej o to, że konfigurując pilota Magic wyświetla Ci się lista producentów czy też innych operatorów - wśród nich wymieniony jest także Orange - wybranie go sprawia, że pilot świetnie śmiga z IWU200, ale z ciekawości sprawdziłem i identyczny efekt dało wybranie jednego z Sagemów, dlatego też zasugerowałem OPowi, żeby spróbował wybrać którąś z konfiguracji pod Sagema, bo jest ich ogrom w telewizorze.

 

Odpowiadając @pirenejowi - ostatnimi czasy piekielnie dużo czasu zajmuje mu skapnięcie się w ogóle, że kliknąłem coś na pilocie i przejście do następnego kanału (potwierdza odebranie sygnału mrugnięciem diody, ale przełączenie kanału następuje dopiero po jakimś czasie, nie wspominając o tym, że kolejnej chwili potrzebuje na załadowanie obrazu...). Próbowałem przywracać go do ustawień fabrycznych, ale niestety kicha - nic to nie dało. Jako że mam starą ofertę to zastanawiam się nad tym, czy by nie spróbować przejść na tego 4K Multi, ale z uwagi na moje porzucanie pilotów w losowych miejscach, preferowałbym jednak sterować całym kompletem przy użyciu jednego. 

 

@piotrusx - tak jak wspomniałem wcześniej, próbowałeś zamiast Orange wybrać Sagem konfigurując pilota?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 19
  • 34
  • 1

pilot uniwersalny LG OLED55C21LA a Dekoder 4K Multi

A gdzie mogę wybrać rodzaj dekodera? Na TV mam do wyboru tylko dostawcę. W ostatnim kroku, gdy test nie przechodzi mam możliwość wpisania ręcznie modelu, ale nic nie znajduje zarówno jak wpiszę orange lub sagem lub model.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 37
  • 130
  • 3

pilot uniwersalny LG OLED55C21LA a Dekoder 4K Multi

U mnie to wygląda tak ło, że podczas konfiguracji mogę wybrać spośród 21 różnych typów konfiguracji pilota dla Sagema. Choć mam trochę już starawego tego LGka, więc może coś się zmieniło od tego czasu..


Zrzut ekranu 2025-08-6 o 19.51.47.png


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 19
  • 34
  • 1

pilot uniwersalny LG OLED55C21LA a Dekoder 4K Multi

1066.jpg

 u mnie wygląda to tak jak powyżej.  Żadnej frazy powiązanej z modelem dekodera nie znajduje.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 37
  • 130
  • 3

pilot uniwersalny LG OLED55C21LA a Dekoder 4K Multi

Ale już stąd widzę, że wybrałeś Orange jako dostawcę, zamiast Sagem. Wpisz po prostu Sagem i zobacz wtedy co wyjdzie. 😉


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 19
  • 34
  • 1

pilot uniwersalny LG OLED55C21LA a Dekoder 4K Multi

Nie mam dostawcy Sagem. Tam są nazwy sieci jak Orange, Vectra, Play itd

 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8676
  • 35089
  • 293

pilot uniwersalny LG OLED55C21LA a Dekoder 4K Multi

@zajacp11napisał(-a)


...

ostatnimi czasy piekielnie dużo czasu zajmuje mu skapnięcie się w ogóle, że kliknąłem coś na pilocie i przejście do następnego kanału (potwierdza odebranie sygnału mrugnięciem diody, ale przełączenie kanału następuje dopiero po jakimś czasie, nie wspominając o tym, że kolejnej chwili potrzebuje na załadowanie obrazu...

...

To mi raczej wygląda na jakiś problem z siecią niż z dekoderem. Mój ICU100 w miarę jak unowocześniam sieć chodzi coraz żwawiej. 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 37
  • 130
  • 3

pilot uniwersalny LG OLED55C21LA a Dekoder 4K Multi


@j131napisał(-a)

To mi raczej wygląda na jakiś problem z siecią niż z dekoderem. Mój ICU100 w miarę jak unowocześniam sieć chodzi coraz żwawiej. 


Dzięki, przełączyłem go na kabel ethernet i zobaczymy jak będzie działać. Ostatnio rzeczywiście podczas konfiguracji przez sekundę rzucił mi nawet komunikatem, że stoi zbyt blisko Funboxa, więc może coś.. (ok 2m od niego)


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2593
  • 10063
  • 38

pilot uniwersalny LG OLED55C21LA a Dekoder 4K Multi


@zajacp11napisał(-a)
przełączyłem go na kabel ethernet i zobaczymy jak będzie działać.

a widzisz. Przetestuj też odłączenie wszystkich urządzeń, wifi i pozostawienie samego dekodera