- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dzwięku DD - ICU 100
Witam, mam problem z dźwiękiem 5.1
Sprawa wygląda tak:
ICU 100 podłączone jest po HDMI do TV , a z TV sygnał kablem optycznym do kina domowego.
po zmianie na dekoderze ścieżki na oryginalny np. na TVN sygnał był nadawany w DD.( w TV jest kodek który to obsługuje więc widać było jaki sygnał dociera do TV). parę dni temu dekoder się zawiesił więc go wyłączyłem i włączyłem. i właśnie od tamtej pory pomimo zmiany ścieżki na oryginalny sygnał dalej jest wysyłany w PCM a nie w DD. na pewno nie jest to wina telewizora, bo na kanałach telewizji naziemnej zmiana ścieżki na oryginalną powoduje przesyłanie sygnału w DD.ktoś miał podobną sytuację że nagle przestało to działać jak powinno?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dzwięku DD - ICU 100
@radoslaw_c wejdź do menu serwisowego w dekoderze: kombinacja klawiszy na pilocie D(niebieski) C(żółty) D(niebieski) i sprawdź ustawienia dźwięku.
W menu serwisowym masz również możliwość przywrócenia dekodera do ustawień fabrycznych.
Jeżeli problem będzie dalej występował, to proponuję kontakt na infolinii: 510 100 100 lub napisać na czacie: https://www.orange.pl/view/kontakt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dzwięku DD - ICU 100
byłem w menu serwisowym i sprawdzałem ustawienia wyjścia dźwięku. ustawiałem wyjście dźwięku zarówno na Tv jak i kino domowe jednakże dźwięk nie nadal nie idzie w DD. zaznaczam przestało to działać odkąd się kilka dni temu dekoder zawiesił i go wyłączyłem i włączyłem ponownie.
resetu fabrycznego jeszcze nie robiłem, jak mniema usunie mi wszystko np. też listę ulubionych kanałów?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dzwięku DD - ICU 100
@radoslaw_c może w tym temacie znajdziesz podpowiedź do Twojego problemu:
https://nasz.orange.pl/t5/Dekodery-i-inne/Samsung-ICU-100-problem-z-d%C5%BAwi%C4%99kiem/td-p/127336
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dzwięku DD - ICU 100
czytałem ten wątek i nie rozwiązuje on mojego problemu. mnie dziwi że tak nagle przestało to działać ,a wcześniej było w porządku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dzwięku DD - ICU 100
@radoslaw_cnapisał(-a)byłem w menu serwisowym i sprawdzałem ustawienia wyjścia dźwięku. ustawiałem wyjście dźwięku zarówno na Tv jak i kino domowe
Sprawdzałeś w zwykłym (nie serwisowym) menu dekodera?
Ustawienia -> Dźwięk -> Kino domowe -> Bezpośredni
Spróbuj tutaj zmienić ustawienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dzwięku DD - ICU 100
tutaj też zmieniałem..chyba się rypło coś w dekoderze ale zrobię mu jeszcze twardy reset i zobaczymy czy to coś zmieni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dzwięku DD - ICU 100
Możesz jeszcze sprawdzić podłączając ICU100 bezpośrednio do kina domowego aby wykluczyć wariacje TV - ICU ma wyjście optyczne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dzwięku DD - ICU 100
też właśnie tak sobie uświadomiłem żeby to wykminić.jak na optyku nie zadziała to się sypło coś konkretnie.
o tyle to dziwne tyle że wcześniej było ICU->Tv->kino domowe i leciało jak trzeba...do momentu wyłączenia ICU. TV wykluczam bo jak na DVB-T włączam język oryginalny w DD (np. TVN) to mi na TV pokazuje że ma dźwięk w DD.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dzwięku DD - ICU 100
Możliwości do testów jest sporo.
Możesz podłączyć HDD do ICU100 - u mnie dekoder radził sobie zarówno z DD jak i DTS - głośniki wykrywały prawidłowo. Niestety ICU nie radzi sobie z napisami.
Możesz sprawdzić na HDD podłączonym do TV ze ścieżką DD lub DTS (u mnie akurat TV nie dekoduje DTS)
I tak dalej...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »