Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wieszanie

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 3
  • 0

Wieszanie

Moj dekoder często się wiesza trąci głos że nic nie słychać uruchamia się długo wczoraj był restartowany 5 razy. Co może być przyczyną?  

3 ODPOW. 3
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 6925
  • 11260
  • 201

Wieszanie

@Mona2 wada oprogramowania. Wpływ może mieć też, jeżeli jest połączony przez WiFi.

 

Proponuję wymienić dekoder również z routerem w salonie Orange.

 

Wcześniej na infolinii lub na czacie zrób zgłoszenie do wymiany sprzętu. Szybciej pójdzie w salonie wymiana.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4507
  • 6957
  • 150

Wieszanie

@Mona2  jaki masz dekoder? Dekoder proponuję do fabrycznych ustawień zresetować, to na początek.

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 14
  • 18
  • 0

Wieszanie

@ketrasa chyba się trochę pospieszyłeś z wydaniem orzeczenia o niepełnosprawności sprzętu 🙂

 

@Mona2 Najpierw warto wykluczyć wszystkie inne przyczyny

 

@irek6311 dobrze radzi żeby wrócić do ustawień fabrycznych. Dobrze by to zrobić przy połączeniu przewodowym do rutera. Jeśli będzie się wgrywać jakiś update softu to będzie gwarancja, że nic się nie wykrzaczy po drodze. A takie wykrzaczenie może mieć jeszcze gorsze konsekwencje...

 

Jeśli fabryka nie pomoże to powiedz jeszcze jak wypadły testy głosu i wifi jeśli z wifi korzystasz na kanale 998 o ile masz do niego dostęp.