- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam serdecznie,
Mam pytanie czy oraz kiedy zostanie udostępniona usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 w zastępstwie dysku twardego?
Czy przewidujecie taką opcję? Obecnie mogę używać jedynie dysku twardego, którego nie posiadam oraz nie mam zamiaru zakupić...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tylko kanał z zielonym przy przedostatniej kolumnie można nagrać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?
Już jest dostępna wejdź w menu po prawej stronie jest kafelka z napisem Multinagrywaka .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?
@Citi2017napisał(-a)Już jest dostępna wejdź w menu po prawej stronie jest kafelką z napisem Multinagrywaka .
Problem jest w tym, że nie mogę nagrywać - system podaje: "Obecnie nagrywasz na DYSK TWARDY i nie mogę tego zmienić. Nie mam opcji nagrywania programów...tylko mogę programy od początku oglądać na poszczególnych kanałach...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?
którego nie masz 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?
Nie posiadam dysku...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?
U mnie też niestety są problemy z ta usługą.
Mam 2x Samsung ICU 100.
W menu Multinagrywarki mam info, że usługa jest włączona i aktywna. Mimo to nagrywa się tylko na dysk twardy w pierwszym dekoderze. W drugim dekoderze bez podpiętego dysku opcja nagrywania nie jest aktywna mimo iż tam także pokazuje, że Multinagrywarka jest aktywna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?
Może spróbować twardy reset dekodera jak to nie pomorze to co można zrobić to skontaktować się z Bok Orange na czacie lub dzwoniąc na nr .510100100 .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?
@Krzysztof_Cz Żółty- niebieski - żółty - niebieski i reset 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?
@BORAX dzięki za sprostowanie zapomniałem że nie każdy wie jak się reset robi 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »