Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 0
  • 0

Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?

Witam serdecznie,

 

Mam pytanie czy oraz kiedy zostanie udostępniona usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 w zastępstwie dysku twardego?

 

Czy przewidujecie taką opcję? Obecnie mogę używać jedynie dysku twardego, którego nie posiadam oraz nie mam zamiaru zakupić...

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29644
  • 21936
  • 1277

Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?

19 ODPOW. 19
Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5818
  • 8768
  • 67

Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?

Już jest dostępna wejdź w menu po prawej stronie jest kafelka z napisem  Multinagrywaka .

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 0
  • 0

Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?

 


@Citi2017napisał(-a)

Już jest dostępna wejdź w menu po prawej stronie jest kafelką z napisem  Multinagrywaka .


Problem jest w tym, że nie mogę nagrywać - system podaje: "Obecnie nagrywasz na DYSK TWARDY i nie mogę tego zmienić. Nie mam opcji nagrywania programów...tylko mogę programy od początku oglądać na poszczególnych kanałach...

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29644
  • 21936
  • 1277

Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?

A jak wyjmujesz dysk?
Highlighted

Poziom 14, Recenzent
  • 18
  • 15
  • 0

Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?

którego nie masz 😉

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 0
  • 0

Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?

Nie posiadam dysku...

Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 204
  • 199
  • 4

Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?

U mnie też niestety są problemy z ta usługą. 
Mam 2x Samsung ICU 100.
W menu Multinagrywarki mam info, że usługa jest włączona i aktywna. Mimo to nagrywa się tylko na dysk twardy w pierwszym dekoderze. W drugim dekoderze bez podpiętego dysku opcja nagrywania nie jest aktywna mimo iż tam także pokazuje, że Multinagrywarka jest aktywna. 

Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5818
  • 8768
  • 67

Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?

Może spróbować twardy reset dekodera jak to nie pomorze to co można zrobić to skontaktować się z Bok Orange na czacie lub dzwoniąc na nr .510100100 .

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1749
  • 1915
  • 101

Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?

@Krzysztof_Cz  Żółty- niebieski - żółty - niebieski i reset 😉 

Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5818
  • 8768
  • 67

Usługa Multinagrywarki dla dekodera ICU 100 - kiedy dostępna?

@BORAX  dzięki za sprostowanie zapomniałem  że nie każdy wie jak się reset robi 🙂