07-12-2021
18:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-12-2021
18:48
Borykałem się ostatnio z takim problemem. dotyczyło to dekodera whd 80. W momencie włączenia kanalu 998,17,60 oraz chcąc skorzystać z usług interaktywnych wyświetlał mi się komunikat jak na zdjęciu. ROZWIAZANIEM PROBLEMU JEST WYMIANA KARTY VIAACESS. W moim przypadku pomogło
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
07-12-2021
18:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-12-2021
18:52
Fajnie, że udało rozwiązać problem. Oznacza to, że były jakieś niezgodności ewidencyjne sprzętu w systemie Orange.
2 ODPOW. 2
07-12-2021
18:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-12-2021
18:52
Fajnie, że udało rozwiązać problem. Oznacza to, że były jakieś niezgodności ewidencyjne sprzętu w systemie Orange.
07-12-2021
18:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-12-2021
18:58
Rozwiązanie kod błędu:???
W systemie Operatora wszystko było ok. Poblemem była sama karta