Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z obrazem

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 13
  • 0
  • 0

Problem z obrazem

Witam mam pytanie czy przy użyciu tzw Kabla Optycznego da się podłączyć dekoder Orange do telewizora?

30 ODPOW. 30
Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 395
  • 875
  • 43

Problem z obrazem

Jaki posiadasz model dekodera? Np ICU-100 ma wyjście OPT, ale tylko dla dźwięku (TOSLINK).

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 13
  • 0
  • 0

Problem z obrazem

Dekoder samsung ICU-100

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 13
  • 0
  • 0

Problem z obrazem

Pytam ponieważ wczoraj po zgłoszeniu awarii telewizji pan serwisant zasugerował mi , abym zakupił kabel optyczny i podłączył nim dekoder do telewizora , gdyż objawy , o których wspominałem wskazują na uszkodzenie telewizora i wejść hdmi w tv. Ja do końca się nie znam wiec grzecznie pojechałem do media Marktu poprosiłem o taki kabel i co .... panowie mało ze stołków nie pospadali ze śmiechu kiedy powiedziałem , że serwisant z Orange zasugerował mi takie rozwiązanie problemu ... 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4858
  • 7691
  • 158

Problem z obrazem

@Warzywniaczek  jeśli na wejściu HDMi w TV inny sprzęt działa, jednak dekoder ICU 100 nie, to ewidentna usterka dekodera, zgłoszenie usterki i wymiana dekodera, nie ma co gadać, ciekawa porada BOK 😉

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 13
  • 0
  • 0

Problem z obrazem

Wszystko po kolei wczoraj zrobione , najpierw telefon do Bok i restart dekodera , później wizyta w salonie i wymiana dekodera na nowy , po podłączeniu problem nadal ten sam czyli bardzo słaba jakość programów w hd .... obraz ogólnie jest ale na niektórych programach jakość fatalna , nie ostry , np piłkarze biegający po boisku ciągną za sobą jakby smugę ... ciężko wytłumaczyć ... pan zasugerował uszkodzenie tv jednak właśnie całą walkę zacząłem od zareklamowania tv i serwisant był już 3 razy i żadnej usterki nie stwierdził w telewizorze jednak dostrzega rozmazujący się obraz i zwala winę na jakość sygnału przesyłaną przez Orange .... dodam ze na you tube czy netflix wszytsko działa jak należy . 
Dzis serwisant z Orange poszedł dalej i zaradził mi abym podłączył inny tv zeby sprawdzić a jeśli niemam w domu drugiego to żebym pożyczył od sąsiada .... on z doświadczenia nigdy o takich usterkach jak  „rozmazujace „ się postacie nie słyszał i winny jest uszkodzony telewizor 

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 13
  • 0
  • 0

Problem z obrazem

A porade dotycząca podłączenia kabla optycznego dostałem od serwisanta , który skontaktował się zemną po zgłoszeniu sprawy do Bok 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 8525
  • 13419
  • 249

Problem z obrazem

@Warzywniaczek Na Twoim miejscu sprawdził bym jeszcze kabel HDMI i/lub podłączył do innego gniazda w telewizorze. Kabel optyczny służy do przesyłania dźwięku do zewnętrznego urządzenia, np: wzmacniacz, kino domowe. Nie spotkałem się, aby był używany do przesłania obrazu.

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 13
  • 0
  • 0

Problem z obrazem

@ketrasa Tak oczywiście próbowałem na moim kablu hdmi który kupiłem w media a był to jakiś powiedzmy „ lepszy „ i próbowałem tez na kablu który dostałem wczoraj w komplecie do dekodera ale jeszcze słabiej było , pozostałe gniazda tez sprawdzałem no ale to przecież wcześniej działało a od pewnego czasu przestało 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 8525
  • 13419
  • 249

Problem z obrazem

@Warzywniaczek gdzieś musi być problem z komunikacją. Czy w ostatnich dniach nie było przypadkiem aktualizacji oprogramowania na dekoderze? 

Czy masz możliwość sprawdzenia na innym telewizorze?

Więcej nić innego nie przychodzi mi do głowy.

Zakładam, że dekoder jest podpięty bezpośrednio do telewizora.

 

Jeszcze jedna sprawa, czy router internetowy stoi gdzieś w pobliżu telewizora lub za telewizorem?