- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obrazem
Problem zaczął się już jakiś czas temu , może z 1 miesiąc temu pogorszył się znacznie obraz wiec zacząłem od reklamowania telewizora bo stwierdziłem ze po roku się zepsół no ale Sony już 3 razy wysyłało serwisanta i nic złego oni nie widzą w tv jednak programy nadal są rozmazane . Niestety nie mam innego telewizora a od sąsiada przecież nie pożyczę jak zasugerował mi technik z Orange ... tv wisi na ścianie , pod nim jest dekoder podpięty przez hdmi bezpośrednio a po jego lewej stronie stoi router i tak stoi od początku mojej przygody ze światłowodem Orange i nigdy nie było problemu A już przedłużyłem umowę o kolejne dwa lata
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obrazem
Masz może jeszcze inne urządzenia, np konsolę, dekoder TV naziemnej, DVD itp, żeby sprawdzić, czy przy tych urządzeniach występuje problem, jak podłączysz przez HDMI?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obrazem
@Warzywniaczek jak masz połączony dekoder ICU 100 z FunBox 3.0> jak po wi-fi to wypada to kablem lan spiąć, inna sprawa, jak dekoder wymieniony to albo żle rozdzielczość w nim ustawiona (ustaw sam, taką jak ma TV), albo usterka w sekcji HDMI,lub sekcji obróbki obrazu, tak zdalnie to nikt nie zgadnie co jest winne, za tak kiepski obraz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obrazem
@ketrasaArtur Mam jeszcze konsole ps3 mogę ją sprawdzić , podłączam komputer i działa tzn obraz z kompa przerzuca na ekran
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obrazem
@Citi2017 W telewizorze są 4 wejścia hdmi z tylu i jedno z boku , testowałem każde a obraz bez zmian
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obrazem
@Warzywniaczek jeśli inne sprzęty na HDMI działają jak trzeba, to dekoder coś miesza, reset do fabrycznych zrób, sprawdż jak ma rozdzielczość ustawioną, jak automatyczną, to ręcznie ustawna taką, jak w TV ma być.
Reset dekodera do fabrycznych ustawień:
Na pilocie wciśnij po kolei przyciski: . Pojawi się ekran, na którym za pomocą wybierz opcję Zresetować i wciśnij
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obrazem
@Anonim Dekoder połączony jest z routerem przez kabel a był ustawiony na auto , przestawiłem rozdzielczość ale problem pozostał . Dziwne jest ze problem występuje na niektórych kanałach najczęściej na Canal + , Eleven czy Polsat premium czyli wszystkich sportowych i wszystkich do których dopłacam extra kasę . Usterka w sekcji hdmi w telewizorze ?
A czy jest możliwość ze to Orange przesyła po prostu obraz kiepskiej jakości i stąd problem ? Lub np uszkodzony jest gdzieś światłowód w bloku bo mam dziwne wrażenie ze problem pojawił się kiedy podłączano innemu sąsiadowi internet światłowodem ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obrazem
@Warzywniaczek masz problemy z internetem? Jeśli nie to wina połączenia dekoder vs FunBox, może inny kabel lan zastosuj. Można go też zresetować, nie zaszkodzi a może pomóc > tu masz jak to zrobić i więcej ciekawych rzeczy o nim.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obrazem
@Anonim Niestety ani reset fun boxa ani zmiana kabla ethernet nie przyniosła żadnych skutków .... jestem ugotowany mam roczny telewizor i serwisanta z sony który upiera się ze telewizor jest w 100% sprawny oraz umowę na dwa lata z Orange i serwisanta który wręcz przez telefon jest w stanie dać się pokroić , że ze strony Orange wszytsko jest w porządku ..... za porady o kablu optycznym i pożyczaniu tv od sąsiada napisałem na niego skargę ale to dlatego ze był głupio-mądry a pomóc nie chciał ale ani mnie to nie satysfakcjonuje ani nie rozwiązuje problemu .... jedyne co mi przychodzi do głowy to kopnąć w telewizor i próbować żeby dali mi nowy na podstawie Wykupionej gwarancji serwis plus która podobno obejmuje wszytsko i kosztowała 1000zl i rozwiązać umowę z Orange i zapłacić kare jednorazowo co itak jest lepsze niż frustracja przez dwa lata trwania umowy