Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F

Dzień dobry,

problem we współpracy objawia się okresowym zawieszaniem komunikacji dekodera z TV (czarny ekran). Ma to miejsce li wyłacznie po wyłączeniu TV i po kilku, kilkunastu godzinach ponownym włączeniu - wtedy jedynie otrzymuje czarny ekran, brak głosu. Jedyna rzecz jaka pomaga to twardy restart dekodera.

Dekoder  połączony z fuboxem kablem eth. Dekoder był juz wymieniany, wszystkie kable rownież, jak również przystawka TV smartbox. Restart twardy smart boxa i TV - wyłączenie zasilania - nie pomaga. Przy zawieszeniu po przełączeniu kabla HDMI ze smartboxa do innego TV obraz jest odbierany bez problemu. Dekoder nie zawiesza sie calkowice reaguje na zmiane kanałów i i inne przyciski pilota. Ewidentnie jest problem soft we wspolpracy dekodera ICU 100 z Q7F. Problem zglaszany na infolinie OPL i Samsunga, jak rowniez na numer ekspercki OPL. Proszę ekspertów OPL o pomoc i wspolne z Samsungiem zajecie sie problemem. Oba urzadzenia maja aktualny soft. 

27 ODPOW. 27
Anonim

Nie dotyczy

Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F

@lteggA jaki firmware w TV ?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F

nie wiem musze sprawdzic, lae byl serwis Samsung i zdalnie tez weryfikowal TV. Soft z koncowka 1155

Anonim

Nie dotyczy

Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F

@lteggTen co podałeś to według strony jest najnowszy ale możesz wymusić w TV czy nie ma nowszego.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F

wgralem go z USB, bo automatycznie TV nie widzial nowej wersji, wiec nie sadze, zeby bylo cos nowego.

Anonim

Nie dotyczy

Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F

@lteggNie wszystkie są widoczne na stronie Samsunga ale oni wydają  co 1 miesiąc lub 2/3 miesiące w porównaniu z Orange.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F

dodam jeszcze ze na porcie hdmi2 smarboxa TV mam podpięty apple TV, jego wybudzanie i praca przebiega bez problemu dokładnie w tym samym w czasie, gdy na hdmi1 mam "zawieszony" dekoder ICU 100 - więc nie sądze, żeby to był problem po stronie TV.

Anonim

Nie dotyczy

Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F

@lteggTeż myślę że to nie problem z TV Samsung a raczej wina jest po stronie dekodera. 

Anonim

Nie dotyczy

Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F

@lteggJeszcze może śledzić Samsung ICU 100 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 15
  • 26
  • 0

Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F

Na 100% wina dekodera, mam to samo, albo czarny ekran albo zielony albo różowy, zależy jak go złapie. ten sam model tv. Pewnie z tego co widzę mimo twojego zgłoszenia nic się nie dzieje wiec pozostaje cały czas się bawić w restarty 😕