- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F
Dzień dobry,
problem we współpracy objawia się okresowym zawieszaniem komunikacji dekodera z TV (czarny ekran). Ma to miejsce li wyłacznie po wyłączeniu TV i po kilku, kilkunastu godzinach ponownym włączeniu - wtedy jedynie otrzymuje czarny ekran, brak głosu. Jedyna rzecz jaka pomaga to twardy restart dekodera.
Dekoder połączony z fuboxem kablem eth. Dekoder był juz wymieniany, wszystkie kable rownież, jak również przystawka TV smartbox. Restart twardy smart boxa i TV - wyłączenie zasilania - nie pomaga. Przy zawieszeniu po przełączeniu kabla HDMI ze smartboxa do innego TV obraz jest odbierany bez problemu. Dekoder nie zawiesza sie calkowice reaguje na zmiane kanałów i i inne przyciski pilota. Ewidentnie jest problem soft we wspolpracy dekodera ICU 100 z Q7F. Problem zglaszany na infolinie OPL i Samsunga, jak rowniez na numer ekspercki OPL. Proszę ekspertów OPL o pomoc i wspolne z Samsungiem zajecie sie problemem. Oba urzadzenia maja aktualny soft.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F
@lteggA jaki firmware w TV ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F
nie wiem musze sprawdzic, lae byl serwis Samsung i zdalnie tez weryfikowal TV. Soft z koncowka 1155
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F
@lteggTen co podałeś to według strony jest najnowszy ale możesz wymusić w TV czy nie ma nowszego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F
wgralem go z USB, bo automatycznie TV nie widzial nowej wersji, wiec nie sadze, zeby bylo cos nowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F
@lteggNie wszystkie są widoczne na stronie Samsunga ale oni wydają co 1 miesiąc lub 2/3 miesiące w porównaniu z Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F
dodam jeszcze ze na porcie hdmi2 smarboxa TV mam podpięty apple TV, jego wybudzanie i praca przebiega bez problemu dokładnie w tym samym w czasie, gdy na hdmi1 mam "zawieszony" dekoder ICU 100 - więc nie sądze, żeby to był problem po stronie TV.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F
@lteggTeż myślę że to nie problem z TV Samsung a raczej wina jest po stronie dekodera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F
@lteggJeszcze może śledzić Samsung ICU 100
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem we współpracy ICU 100 Samsung z TV Samsung Q7F
Na 100% wina dekodera, mam to samo, albo czarny ekran albo zielony albo różowy, zależy jak go złapie. ten sam model tv. Pewnie z tego co widzę mimo twojego zgłoszenia nic się nie dzieje wiec pozostaje cały czas się bawić w restarty 😕
- « Poprzedni
- Następny »