- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komentarze do artykułu: Ochrona sprzętu przed burzą
@frodonapisał(-a)
@Anonimnapisał(-a)@frodo, umowa nie dotyczy ochrony przed burzą. To Ty musisz skutecznie chronić swój sprzęt przed skutkami przepięć. Operator na swojej stronie podaje Ci rozwiązania.
To nie jest mój sprzęt, tylko sprzęt od Orange.
Czyli rozumiem, że "twardych" zapisów umownych nie ma?
@frodo, nie ma i nie będzie. Regulamin świadczenia usług masz do wglądu poniżej. Od skutków Twojego, że tak powiem, zaniechania jest ubezpieczyciel, albo Twoje zasoby finansowe do kupna nowego sprzętu. Operator jedynie zapewnia Ci prawidłowe korzystanie z usług i ewentualne roszczenia z tytułu niewłaściwego świadczenia tychże przez operatora. Tak jest zapisane w regulaminach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komentarze do artykułu: Ochrona sprzętu przed burzą
Przejrzałem umowy (obecne, dla Orange Love z TV) i nie znalazłem w nich żadnych zapisów które mogłyby mieć zastosowanie do zabezpieczenia sprzętu przed uszkodzeniami spowodowanymi wyładowaniami atmosferycznymi.
Tak więc chyba mają tutaj zastosowanie standardowe postanowienia Kodeksu Cywilnego.
W każdym razie zamierzam chronić sprzęt przed burzą poprzez odłączanie / kupno filtra przeciwprzepięciowego. Dziękuję bardzo za odpowiedzi.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »