- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder i switche
Już wszystko działa jak należy, speed testy też. Wystarczyło wyłączyć urządzenia i je ponownie włączyć.
Mam nadzieję, że temat niedługo zostanie zamknięty. Natomiast panom dziękuję za wsparcie. Nasze forum spełnia swoje zadanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder i switche
@JerzyMarian1 spróbuj testów na pro.speedtest.pl bez rejestracji na oprogramowanie, które instalujesz na kompa .
Są też dla Appla.. wcześniej wyczyść cache przeglądarki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder i switche
Chyba mogę napisać, że problem został rozwiązany.
Przyczyną problemu był FunBox 3.
Niby pracował normalnie, niby wszystko się świeciło tak jak należy. Po opisie problemu konsultant z chatu zdiagnozował uszkodzenie FB i wysłał techników. Ci stawili się i FB wymienili. Od wczoraj zero problemów.
Jeszcze jedno - przy poprzednim FB - aplikacja Mój FunBox, mimo rozdzielenia sieci i ustawienia w danym urządzeniu - np. iPhone - sieci 5GHZ - zawsze pokazywała 2,4 GHZ. Teraz, mimo połączenia, w przypadku iPhone jest 5GHZ, dekodera Orange też 5 GHz, ale przy Apple Watchu 2,4 GHz. Czy to ma/miało znaczenie nie mam pojęcia.
Dziękuję za poświęcenie uwagi.
- « Poprzedni
- Następny »