Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Co zrobić z zawieszającym się dekoderem? Był już wymieniany i brak rezultatu.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6638
  • 27255
  • 217

Co zrobić z zawieszającym się dekoderem? Był już wymieniany i brak rezultatu.


@Piotr771napisał(-a)
...Orange uważa, że skoro sygnał jest w lokalu to nie musi odpowiadać za stan techniczny dzierżawionych klientowi urządzeń.

Dokładniej: ty tak uważasz. Orange wymienia te dekodery od ręki, nie wiem o jakim "zmuszaniu do naprawy" piszesz, ale tych dekoderów nie tylko nie musisz ale wręcz nie wolno ci samodzielnie naprawiać. Jedyna droga naprawy to wymiana na inny egzemplarz, ewentualnie inny model.

Skoro piszesz że to Samsung, to zapewne jest to ICU100. Czy zależy ci jakoś szczególnie na jego unikalnej zdolności nagrywania na podłączonym do niego dysku? Jeśli tak, no to jesteś skazany na ten model, bo to jedyny z taką funkcjonalnością. Jeśli nie, to wymień na inny, np. Sagemcom IWU200 ma identycznego pilota i menu. Albo, na nowe androidowe urządzenie (Stream 4k lub Multi 4k).

W każdym wypadku podłącz dekoder kablem eternetowym do modemu, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Zawieszanie się na "boot" to raczej nie kwestia połączenia, ale na "init" już jak najbardziej problemem może być połączenie, a nie dekoder. WiFi jest zawodne i nie nadaje się do tego celu (IMHO). Jeśli masz do dekodera podłączony dysk, to on też może być przyczyną problemów.

Wylewanie swojej frustracji na nas nic Ci nie pomoże, spróbuj wziąć głębszy oddech i może uda się problem rozwiązać.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6579
  • 16576
  • 89

Co zrobić z zawieszającym się dekoderem? Był już wymieniany i brak rezultatu.

@Piotr771 Ok pytanie, Jak jest podłączony dekoder czy przez wi fi, czy przez kabel to też ważne. Jeśli przez kabel to zadzwoń na infolinię 510100100 lub *100 i wyjaśnij sytuację i powiedz, że chcesz złożyć również reklamacje, że po poprzednich wymianach sprzęt był wielokrotnie wydawany uszkodzony. Orange rozpatrzy, do 30 dni czasem bywa szybciej rozpatrzenie.