- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień doświadczeń klienta
Pytanie od pracownika w związku z akcją opisaną tutaj.
Co dla Was znaczy - Dzień doświadczeń klienta? Czy to ważne święto z perspektywy klienta? Czy niespodzianki od Orange są ok albo tylko spoko?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień doświadczeń klienta
Hmmm...odpowiem przewrotnie: dzień klienta powinien trwać cały rok ..
To tak jak z Dniem Kobiet 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień doświadczeń klienta
To co się dzieje w "Dniu doświadczeń klienta" powinno być wykładnią na cały okres pomiędzy tymi dniami, co do niespodzianek od Orange to takich nie doświadczyłem gdyż pomarańczowe mam tylko światełko.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień doświadczeń klienta
Sądząc po tym, co dzieje się na forum NO, uważam, że to ważne wydarzenie ze względu na zbieranie informacji od klientów, co można by było poprawić, usprawnić itp. Chodź nieraz informacje zamieszczone na forum mają wpływ na kształtowanie oferty, nie tylko w tym dniu, ale przez cały rok. Mocno jest to zauważalne w ofercie FLEX, gdzie użytkownicy forum sporo udzielili się w kształt obecnego FLEX-a.
Natomiast niespodzianki jak najbardziej są zawsze mile widziane 👍🤗
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień doświadczeń klienta
Uważam, że Dzień doświadczeń klienta jest ważnym wydarzeniem z uwagi na poznanie informacji od klientów co można poprawić, udoskonalić. Jeśli chodzi o niespodzianki dla klientów Orange to są ok np. otwarte pasma dla klientów Orange TV, prezenty w ramach akcji Środy z Mój Orange czy prezenty na kartę w pierwszą środę miesiąca 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień doświadczeń klienta
Doświadczenie klientów są bardzo ważne - poczta pantoflowa w wielu przypadkach jest wyznacznikiem wyboru usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień doświadczeń klienta
Możliwe iż to fajny pomysł. Jak będę w Pomarańczy to coś szerzej napiszę 😉