Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dzień doświadczeń klienta


Zespół Nasz Orange
  • 40
  • 266
  • 0

Dzień doświadczeń klienta

Pytanie od pracownika w związku z akcją opisaną tutaj.

 

Co dla Was znaczy - Dzień doświadczeń klienta? Czy to ważne święto z perspektywy klienta? Czy niespodzianki od Orange są ok albo tylko spoko?

6 ODPOW. 6

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14589
  • 60021
  • 736

Dzień doświadczeń klienta

Hmmm...odpowiem przewrotnie: dzień klienta powinien trwać cały rok ..

To tak jak z Dniem Kobiet 😁


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29509
  • 271

Dzień doświadczeń klienta

To co się dzieje w "Dniu doświadczeń klienta" powinno być wykładnią na cały okres pomiędzy tymi dniami, co do niespodzianek od Orange to takich nie doświadczyłem gdyż pomarańczowe mam tylko światełko.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20155
  • 58330
  • 793

Dzień doświadczeń klienta

Sądząc po tym, co dzieje się na forum NO, uważam, że to ważne wydarzenie ze względu na zbieranie informacji od klientów, co można by było poprawić, usprawnić itp. Chodź nieraz informacje zamieszczone na forum mają wpływ na kształtowanie oferty, nie tylko w tym dniu, ale przez cały rok. Mocno jest to zauważalne w ofercie FLEX, gdzie użytkownicy forum sporo udzielili się w kształt obecnego FLEX-a.

Natomiast niespodzianki jak najbardziej są zawsze mile widziane 👍🤗


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2747
  • 11367
  • 111

Dzień doświadczeń klienta

Uważam, że Dzień doświadczeń klienta jest ważnym wydarzeniem z uwagi na poznanie informacji od klientów co można poprawić, udoskonalić. Jeśli chodzi o niespodzianki dla klientów Orange to są ok np. otwarte pasma dla klientów  Orange TV, prezenty w ramach akcji Środy z Mój Orange czy  prezenty na kartę w pierwszą środę miesiąca 🙂

Pozdrawiam 🙂


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1920
  • 8416
  • 71

Dzień doświadczeń klienta

Doświadczenie klientów są bardzo ważne - poczta pantoflowa w wielu przypadkach jest wyznacznikiem wyboru usługi. 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 194
  • 673
  • 1

Dzień doświadczeń klienta

Możliwe iż to fajny pomysł. Jak będę w Pomarańczy to coś szerzej napiszę 😉