Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak zgłosić usterkę telefonu na kartę w Orange?

 

 

Zastanawiałeś/aś się jak zgłosić usterkę np. połączeń komórkowych? Zobacz na poniższym filmiku jak to proste:

 

 

Nie posiadasz jeszcze konta w Mój Orange? Jak je utworzyć znajdziesz klikając tutaj.

 

Istnieje też możliwość diagnozy przez SMS.

 

 

Po wysłaniu SMS o treści Diagnozuj, z numeru Orange, na numer 1533 (koszt wiadomości zgodny z Twoim cennikiem) nastąpi sprawdzenie, czy na obszarze, w którym się znajdujesz występują utrudnienia, oraz czy wykorzystałeś pakiet danych.

Weryfikacji podlegają:

  • otwarte zgłoszenia techniczne (jeżeli zgłoszenie zasięgowe jest w trakcie realizacji, to otrzymasz informację, ile czasu pozostało na jego rozwiązanie)
  • awarie (otrzymasz informację o przewidywanym czasie usunięcia problemu)
  • prace planowane (otrzymasz informację o czasie zakończenia utrudnień)
  • przeciążone nadajniki
  • obszary pogorszonej jakości
  • lejki (otrzymasz informację do jakiej wartości ograniczyliśmy transfer)
  • zasięg
  • planowane obiekty do 5 km (w przypadku słabego zasięgu)

 

Przykładowa wiadomość:

"W podanej lokalizacji występują utrudnienia. Prowadzimy prace naprawcze. Otrzymasz SMS po ich zakończeniu. Przewidywany czas zakończenia prac 2020-06-15 22:00:00"

 

W przypadku gdy na diagnozowanym numerze nie wykryjemy utrudnień, to otrzymasz informację z sugestią zweryfikowania sprzętu po swojej stronie oraz restartu urządzenia.

 

Masz jakieś pytanie dotyczące oferty na kartę? Możesz je zadać na forum tutaj.

Historia wersji
Nr wersji
7 z 7
Ostatnia aktualizacja:
czerwiec
Zaktualizowano przez:
 
Autorzy