- Historia artykułu
- Subskrybuj źródło RSS
- Dodaj do zakładek
- Obserwuj
- Strona dopasowana do drukarki
- Zgłoś
Co to jest?
Usługa (nie powinna być mylona z ubezpieczeniem), dzięki której przy uszkodzeniu telefonu naprawimy go dla Ciebie. Naprawa jest zależna od wariantu usługi
Więcej szczegółów i jakie są warianty tutaj: https://www.orange.pl/view/smart-care
Możesz ubezpieczyć telefon, który u nas zakupiłeś lub ten który już posiadasz (nie musi być zakupiony w Orange). Ubezpieczony będzie ten telefon, w którym miałeś włożoną kartę SIM podczas aktywacji. Zakupiłeś dwa telefony w pakiecie dla jednego numeru? Objęty ochroną będzie ten droższy.
Kiedy mogę usługę włączyć?
Jaka jest rola Orange?
W Orange jesteśmy odpowiedzialni za uruchomienie, wyłączenie, prawidłowe naliczenie opłat i poinformowanie o usłudze. Pozostałe sprawy należą do naszego partnera, czyli Digital Care sp. z o.o.
Jak zgłosić usterkę?
Wypełnij formularz https://orangesmartcare.pl/#1 lub pod bezpłatnym numerem dzwoniąc z numeru w Orange 501 030 030 (każdy dzień z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 8 - 18). Pamiętaj: Wyciągnij z telefonu kartę SIM i kartę pamięci. Nie oddawaj telefonu z etui, czy naklejkami NFC. Jeżeli to możliwe, zabezpiecz swoje dane z telefonu, gdyż będą one usunięte przy naprawie. W iPhone ważne, aby go również przygotować przed naprawą, o czym więcej tutaj. Konieczne może być też wyłączenie "Znajdź Mój iPhone", o czym tutaj.
Jak sprawdzić stan naprawy?
Wejdź pod adres https://www.orangesmartcare.pl/status
Czy zachowam gwarancję?
Tak.
Jak długo to trwa?
- Do 2 dni roboczych kurier odbiera telefon w ustalonym miejscu. Pamiętaj: Wyciągnij z telefonu kartę SIM i kartę pamięci. Nie oddawaj telefonu z etui, czy naklejkami NFC. Jeżeli to możliwe, zabezpiecz swoje dane z telefonu, gdyż będą one usunięte przy naprawie. W iPhone ważne, aby go również przygotować przed naprawą, o czym więcej tutaj. Konieczne może być też wyłączenie znajdź Mój iPhone, o czym tutaj.
- Do 7 dni od doręczenia jest wykonywana naprawa. Wyjątkiem jest naprawa wykraczająca poza limit.
- Jeżeli się nie uda dotrzymać terminu, 2 dni wcześniej przed upłynięciem będzie kontakt z infolinii technicznej i ewentualna propozycja telefonu zastępczego.
- Inne bardziej szczegółowe sytuacje są podane w regulaminie (link na dole strony).
Od czego zależy co będzie wymienione i czy będzie dopłata?
Po otrzymaniu przez Partnera telefonu jest wykonywana ekspertyza. Pamiętaj, że pomimo uszkodzenia wyświetlacza, mogą być uszkodzone komponenty również pod nim. W niektórych aparatach oprócz wymiany wyświetlacza muszą być wymieniowe również inne części, które tworzą z nim integralną całość. Skąd może wynikać dopłata? Limit wynosi 1000zł na rok w ramach opcji podstawowej. Niektóre telefony mogą mieć wyświetlacz droższy od tej kwoty. Do tego w niektórych telefonach muszą być z wyświetlaczem wymienione inne rzeczy. Niektóre podzespoły po otworzeniu urządzenia i próbie wymiany wyświetlacza niestety będą tylko do wymiany (po zdjęciu niektórych warstw ochronnych nie można tak porostu ich ponownie nałożyć). W niektórych sytuacjach nie da się wymienić wyświetlacza, nie uszkadzając innej rzeczy. O ewentualnej dopłacie będzie informować infolinia techniczna.
Jak złożyć reklamację?
Zgodnie z regulaminem usługi reklamację uruchomienia, wyłączenia, prawidłowego naliczenia opłat i poinformowanie o usłudze należy zgłosić do Orange (kontakt dostępny tutaj). Pozostałe sprawy należą do naszego partnera, czyli Digital Care sp. z o.o, w tym naprawa urządzenia. Reklamacje można zgłosić przez stronę https://www.orangesmartcare.pl/, mailowo na adres reklamacje@ucare.pl, lub pisemnie na adres siedziby Partnera.
Regulamin
Dokumenty znajdują się u dołu strony: https://www.orange.pl/zobacz/ochrona-smartfona
Jeśli przeczytaliście informacje powyżej i macie pytania dot. tej usługi, to załóżcie nowy temat w kategorii Moje usługi - Inna oferta. Podczas tworzenia tematu wybierzcie etykietę "ochrona telefonu".