- Historia artykułu
- Subskrybuj źródło RSS
- Dodaj do zakładek
- Obserwuj
- Strona dopasowana do drukarki
- Zgłoś
W tym artykule postaramy się wyjaśnić sposób w jaki pobierane są opłaty za zamówione "usługi elektroniczne" w ramach usługi "Zamów z Orange" - przykładem jakim będziemy się posługiwać i do którego się odnosić będzie subskrypcja GameMine od firmy GameMine Inc.
FAQ płatności elektronicznych Orange.
Usługa "Zamów z Orange" to opierający się na mechanizmie "direct billing" - szybki i prosty sposób na finansowanie dostępu do treści cyfrowych takich jak muzyka, filmy, e-booki, audiobooki, aplikacje czy gry bez konieczności posiadania karty kredytowej/płatniczej.
Opłata za zamówione treści pobierana jest automatycznie po ich udostępnieniu klientowi. Doliczana jest do rachunku za abonament telefoniczny, a w przypadku korzystania z usług na kartę, pobierana jest ze środków z konta głównego użytkownika.
Pod tym linkiem można sprawdzić:
W jakiej sytuacji naliczane są opłaty za usługi elektroniczne, jak są prezentowane na fakturze oraz za jakie usługi elektroniczne zostały naliczone opłaty.
Korzystać z "Zamów z Orange" można z poziomu telefonu, tabletu oraz komputera. Jest dostępna w wybranych serwisach internetowych i aplikacjach takich jak. Sklep Google, Windows Phone, Galaxy Apps.
Aby skorzystać z usługi wystarczy wybrać jako metodę opłacenia zamówienia „Zamów z Orange”. Po przejściu poprawnej weryfikacji i autoryzacji numeru abonenckiego, do którego zostanie przypisane zamówienie, klient otrzymuje potwierdzenie SMS i uzyskuje dostęp do zamówionej treści.
Usługa umożliwia jednorazowe lub cykliczne nabywanie dostępu do treści cyfrowych. W przypadku dostępu cyklicznego, klient jest każdorazowo informowany o przedłużeniu cyklu za pomocą wiadomości SMS. Wiadomość SMS zawiera również informację o sposobie dezaktywacji usługi.
Przykład wykorzystania usługi w celu opłacenia subskrypcji za usługi GameMine.
Jednym ze sposobów aktywacji płatnej subskrypcji GameMine jest kliknięcie w reklamę dostępną z poziomu strony internetowej, zostajemy przekierowani do karty produktu i z jej poziomu widzimy:
- opis usługi,
- cenę za czas dostępu do usługi,
- regulamin sposobu finansowania usługi przez operatora,
- sposób rezygnacji z usługi,
Kolejnym krokiem jest wyrażenie zgody i akceptacja warunków uruchomienia usługi i rozpoczęcie jej świadczenia niezwłocznie po jej zamówieniu, co wiąże się z utratą prawa do odstąpienia od owej umowy.
Krok trzeci potwierdzający zamówienie skutkuje zapisaniem się do subskrypcji - opłata zostaje pobrana.
W konsekwencji tych trzech kroków, otrzymujemy SMS, w którym się znajduje:
- numer infolinii usługodawcy,
- koszt subskrypcji,
- adres strony internetowej z FAQ, a w nim m.in. sposób rezygnacji z subskrypcji, odwołując się do regulaminu udostępnionego przez GameMine Inc. pod adresem: https://pl.gamemine.com/static/terms
Punkt 3, podpunkt f w/w regulaminu zawiera w swej treści: "Wniosek o zwrot tygodniowych opłat należy złożyć do nas i jest przeznaczony wyłącznie do naszego wglądu."
Odstąpienie i reklamacje pobranych opłat należy w tym przypadku kierować do usługodawcy w rozumieniu produktu końcowego tj. firmy GameMine Inc.
Jeśli przeczytaliście informacje powyżej i macie pytania dot. usług elektronicznych, to załóżcie nowy temat w kategorii Moje usługi - Abonament. Przy tworzeniu tematu wybierzcie etykietę "faktura"