Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

salon orange umowa


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39015
  • 1390

salon orange umowa

Radzenie w takiej sytuacji by pisać reklamację jest bezcelowe. Warto złożyć pismo w innym trybie.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

salon orange umowa

Temat przyklejam, aby przyszli badz obecni klienci firmy orange mogli poczytac jakie sie stosuje praktyki w tej firmie i czy sa one z pożytkiem dla klienta czy jednak warto się zastanowić przed złozeniem podpisu pod jakakolwiek umowa z ta firma.... szkoda iz to forum nie oferuje tak zaawansowanej opcjii jak edycja tematu.... z mojej strony dodam iz jest to definitywnie ostatnia umowa z ta firma (niestety jeszcze ona potrwa jakies 1,5 roku).... oczywiscie trzeba bedzie sie skontaktowac w sprawie automatycznego przedluzenia umowy i stracic kolejne pieniadze aby nie miec nic wspolnego z firma orange.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39015
  • 1390

salon orange umowa

Wszystkie firmy podovnie postopią w przypadku reklamacji. Tu sa inne tryby na to.

Anonim

Nie dotyczy

salon orange umowa


@uzytkownik1napisał(-a)

Bardzo dziekuje za sugestie i opinie....

 

Czyli klientka poszla do salonu aby podpisac nowa umowe z firma orange (poprzednia byla z automatu przedluzana co 6 miesiecy). Na poprzedniej umowie miala rowniez jakis pakiet uslug od orange (nie pamietam nazwy pakietu), czyli tel stacjonarny - nie w technologii VoIP, telewizje, internet i telefon komorkowy. I w salonie skonstruowali jej nowa umowe a w zasadzie dwie nowe umowy na:

 

- ORANGLE LOVE

- Plan Komorkowy standardowy (stary numer tel komorkowego z sieci orange z poprzedniego pakieciku)

 

czyli jak rozumiem wszystko jak najbardziej w porzadku kobieta w podeszlym wieku otzrymala 2 skonstruowane umowy gdzie co miesiac musi oplacac rachunki, a w zasadzie placic o "Plan Komorkowy standardowy" wiecej niz by musiala ze swojej emerytury.....


 

@uzytkownik1podpisując umowę Klientka zaświadczyła swoim podpisem, że zapoznała się z jej warunkami, regulaminem oraz cennikiem i je akceptuje.
Podczas wizyty w Salonie miała również możliwość dopytania Konsultanta o każdy z punktów umowy, jeżeli wydawał on się niejasny.
W związku z powyższym Orange ma prawo uważać, że podpisanie tych dokumentów było Jej świadomym wyborem.

 

Co do przeniesienia numeru, to proces MNP (Mobile Number Portability) dla oferty Orange Love odbywa się tak samo, jak dla każdej innej oferty.

 

W takiej sytuacji proponowałbym udanie się do Salonu, w którym były zawierane umowy, w celu wyjaśnienia sytuacji.

Oczywiście można złożyć reklamację ale z racji faktu, że rozmowy w Salonach nie są utrwalane zostanie ona rozpatrzona w oparciu o podpisane dokumenty.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

salon orange umowa

Ha ha dobre sobie wybranie do salonu Orange i wyjasnienie sprawy. A co tu wyjasniac, w salonie pracownik Orange podsunal umowe w zasadzie dwie umowy z czystym zyskiem dla firmy, i nie ma czego wyjasniac bo przeciez drugi numer jest w pakiecie (i tak jakby za darmo, przynajmniej taka jest logika tej firmy) bo  co jest placic dodatkowo 25 zl wiecej niz trzeba. Juz tu nie wspomne iz tzw tani telefon na raty mial dodatkowo cos takiego jak ubezpieczenie w wysokosci 8 zl miesiecznie. Nie wspominajac o zmianie technologii tel stacjonarnego bo niby starsza osoba, schorowana moze sobie chodzic pietro wyzej i odbierac telefony, czy tez wykonywac w razie potrzeby polaczenia.... Juz nie wspominajac o wlaczonych uslugach premium no bo coz z emerytury starszej osoby mozna troche grosza pociagnac....

 

Pragne zaznaczyc iz starsza pani nadal nie za bardzo rozumi dlaczego przeplaca co miesiac za uslugi i jak chojnie pracownik orangu w salonie zaproponowal umowe do podpisania z korzyscia dla firmy.

 

I tak jest prawda iz nikt nie zmuszal nikogo do podpisywania zadnych umow.... Plus jak uwazam przysmiewczy komentarz odnosnie wysokosci emerytur w naszym kraju, naprawde pogratulowac....

I skoro takie praktyki sa w porzadku no to umowo trwaj jak w najlepsze....

Anonim

Nie dotyczy

salon orange umowa

@uzytkownik1nie chciałbym być niemiły, ale czytając Twoją odpowiedź tylko jedno ciśnie mi się na usta...

Rozumiem, że Twoim sposobem na "rozwiązanie" sytuacji jest pisanie na forum, jakie to Orange jest złe, brzydkie i niedobre zamiast skorzystać z którejkolwiek z naszych rad i coś z tym zrobić?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39015
  • 1390

salon orange umowa

Jeśli ktoś posiada pełną zdolność do czynności prawnych, to w sytuacji braku przymusu (do salonu idzie się dobrowolnie) ciężko szukać furtek.

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1686
  • 7

salon orange umowa

► Wpis został poddany moderacji - Moderator Wiktor ◄

 


@uzytkownik1napisał(-a)

Ha ha dobre sobie wybranie do salonu Orange i wyjasnienie sprawy. A co tu wyjasniac, w salonie pracownik Orange podsunal umowe w zasadzie dwie umowy z czystym zyskiem dla firmy, i nie ma czego wyjasniac bo przeciez drugi numer jest w pakiecie (i tak jakby za darmo, przynajmniej taka jest logika tej firmy) bo  co jest placic dodatkowo 25 zl wiecej niz trzeba. Juz tu nie wspomne iz tzw tani telefon na raty mial dodatkowo cos takiego jak ubezpieczenie w wysokosci 8 zl miesiecznie. Nie wspominajac o zmianie technologii tel stacjonarnego bo niby starsza osoba, schorowana moze sobie chodzic pietro wyzej i odbierac telefony, czy tez wykonywac w razie potrzeby polaczenia.... Juz nie wspominajac o wlaczonych uslugach premium no bo coz z emerytury starszej osoby mozna troche grosza pociagnac....

 

Pragne zaznaczyc iz starsza pani nadal nie za bardzo rozumi dlaczego przeplaca co miesiac za uslugi i jak chojnie pracownik orangu w salonie zaproponowal umowe do podpisania z korzyscia dla firmy.

 

I tak jest prawda iz nikt nie zmuszal nikogo do podpisywania zadnych umow.... Plus jak uwazam przysmiewczy komentarz odnosnie wysokosci emerytur w naszym kraju, naprawde pogratulowac....

I skoro takie praktyki sa w porzadku no to umowo trwaj jak w najlepsze....


Minął miesiąc a kolega nadal drąży temat, zamiast ogarnąć sytuację i pomóc starszej osobie?

O tym że nie musi wchodzić na piętro to @ludwik1 już miesiąc temu pisał. A jego komentarz co do emerytury (może i mało śmieszny) to nie jest komentarz pracownika Orange tylko forumowicza jakich wiele a na forum to chyba wiesz, że różne, w tym z różnym poczuciem humoru (nic nie mam osobiście do ludwika), osoby się wypowiadają

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 156
  • 157
  • 3

salon orange umowa

@uzytkownik1myśli że Orange mu tutaj pomoże bądź zmieni decyzje reklamacyjną.

 

Niestety, tutaj wypowiadają się wyłącznie użytkownicy Orange i nawet jak są pracownikami wypowiadają się prywatnie i nie reprezentują firmy.

 

Co do emerytur... nie jest to zabawne lecz przytoczyłem fakt że osoba ta znajduje się w lepszej sytuacji mogąc sobie na tak duży abonament pozwolić i w świetle całej kwoty to dodatkowe 20zł nie jest dużym obciążeniem, inni nie mogą sobie pozwolić na takie abonamenty bo mają znacznie mniej dochodu np 400 zł.

 

Co do kwestii chodzenia na piętro jest jeszcze jedna opcja, można tej Pani na telefonie zainstalować aplikacje Orange VOiP (o ile ma smartphone) i będzie sobie na komórce odbierać połączenia również z domowego numeru.