- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
21-05-2018
11:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-05-2018
11:07
"Oddzwonimy do Ciebie w ciągu 2 godzin" - dobry żart
@martelans napisał:
Pokaż szczegółyPrawdę powiedziawszy nie prosiłem o pomoc, tylko powodowany irytacją opisałem sytuację. Zresztą, co możecie mi pomóc? Zmusicie pracowników Orange by poważnie traktowali swoje deklaracje o czasie reakcji na zgłoszenie? Nie chcą odpowiadać, to ich strata. Nie są jedyni na rynku. Poza tym uwielbiam takie odpowiedzi, których autorzy zakładają, że wina musi leżeć po stronie klienta (bo nie zaznaczył, bo nie zrozumiał, bo mógł poszukać w innym miejscu…), a nie po stronie firmy która ma gdzieś swoich klientów, o czym m.in. świadczy sama strona orange.pl - absolutne zaprzeczenie pojęcia "user friendly".
Przykra sprawa :(... Nie ma tu czego bronić. Ta funkcja na stronie nie powinna tak działać.
Zaraz zgłoszę administratorom (tej strony) sytuację, którą nam tutaj opisałeś...
... I dzięki wielkie @martelans, że to zrobiłeś. Mam nadzieję, że to zdarzenie do reszty Cię nie zraziło
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »