- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem z umową z Orange
Witam
Chciałbym się poradzić w dziwnej bardzo sprawie.
Podpisałem z Orange umowę na dwa telefony (przeniesione z plusa) iIternet światłowodowy i telewizję. Jednocześnie wypowiedziałem umowę, która miałem kilkanaście lat z plus/Polsat na te same usługi. No i zaczęły się schody. Usługa podpisana w październiku od 7 listopada powinno być wszystko. Po miesiącu działają tylko i zostały przeniesione dwa telefony. Internetu i telewizji w domu brak. Podczas próby instalacji okazało się, że w trakcie budowy drogi uszkodzono instalację światłowodu i dziś Nexera zadzwoniła, że zdejmują mój adres z oferty. Ale ja mam podpisaną umowę z Orange, a plus/Polsat dawno nie działa. I moje pytanie. Co w tej sytuacji mogę zrobić. Złożyłem reklamację, dziś zauważyłem, że orange zmienia samodzielnie bez umowy i konsultacji taryfę na telefon w pakiecie ORANGE LOVE (widać to na koncie klienta) oraz nie widzę jak wcześniej zlecenia na przyłącze. Oczywiście stać mnie na zabawę w sądzie, a że nie lubię odpuszczać to się pobawię jak nic nie wskóram. Ale chciałbym się dowiedzieć co mogę wcześniej zrobić? Zastanawiam się czy nie żądać od Orange takiego samego odszkodowania jakie oni by żądali ode mnie gdybym zrezygnował z umowy dziś.
Jednocześnie z informacji, które uzyskałem wynika, że Nexera mogłaby naprawić to przyłącze, w gminie twierdzą, że to ich wina bo zrobili samowolę budowlaną i nie było na planach przyłączy światłowodu.
Czy ktoś może już to przerobił?
Pozdrawiam
Radek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem z umową z Orange
@saper14 szczerze? Pisz do UKE skargę na Nexerę jako właściciela sieci. Niech się wytłumaczą z samowoli budowlanej i naprawią błędy oraz przyłącze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem z umową z Orange
To masz zawiłą sytuację. Ogólnie w tych ofertach jest zapis, że w przypadku braku możliwości technicznych umowa wchodzi w życie tylko na numer komórkowy (70 zł i od tego 10 zł rabatu). Swoją drogą niezły numer zrobiła Nexera z tą samowolną budowlaną. Tu pozostaje droga reklamacyjna. Ale prosty temat to nie będzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem z umową z Orange
No tak. Ale umowę podpisałem z Orange, a nie nexera no i drugi telefon był powiązany z usługą światłowodu i telewizji. Orange samowolnie teraz zmienia taryfę na telefon bez umowy. No i jakie mam podstawy aby zgłosić nexera skoro nie są stroną umowy ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem z umową z Orange
Orange samowolnie nie zmienia warunków.
Wypis z umowy:
10.Brak warunków technicznych: jeśli w miejscu świadczenia Usługi nie
będzie warunków technicznych, w tym nie odbiorą Państwo urządzeń
wypożyczonych do korzystania z Usług stacjonarnych, w ramach tej
Umowy będziemy Państwu świadczyć usługę Abonament komórkowy.
Jeżeli nie będą Państwo chcieli korzystać z usługi Abonament
komórkowy będą Państwo mogli z niej zrezygnować, wysyłając
oświadczenie w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o braku
warunków technicznych. Rezygnacja z usługi Abonament komórkowy
będzie oznaczała rozwiązanie tej Umowy.
Oznacza to że jeśli nie wypowiesz umowy w przypadku BMT to usługa na mobile świadczona jest na standardowych warunkach.
Wypis z cennika:
W przypadku, gdy w Państwa lokalu nie będzie warunków technicznych do świadczenia Pakietu usług, będą Państwo mogli korzystać z samej usługi
Abonament komórkowy z opłatą abonamentową w wysokości 70,00 zł. Opłata zostanie obniżona o 5,00 zł, jeżeli będą Państwo korzystali z e-faktury
i w każdym okresie rozliczeniowym odbierali rabat w Mój Orange oraz o kolejne 5,00 zł, jeżeli wyrażą Państwo zgody marketingowe. Wycofanie
zgody na e-fakturę oznacza utratę rabatu. Wycofanie zgód marketingowych nie łączy się z utratą rabatu. Mogą Państwo wycofać wszystkie zgody
lub tylko jedną z nich.
Ze strony prawnej Orange jest zabezpieczone odpowiednimi zapisami. Więc żeby bawić się w sądy trzeba wiedzieć co podpisujemy.
Ze strony użytkownika, moim zdaniem rozwiązanie powinno być takie: po BMT kontakt sms lub mail o BMT i zapytanie co dalej z numerem komórkowym. Zgoda na abonament lub odłączenie usługi. Ale to moje zdanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem z umową z Orange
Niby tak. W mojej umowie to pkt 11. Ale...warunki techniczne są co potwierdzili technicy, którzy chcieli podłączyć światłowód. Stwierdzili, że u mnie to akurat nie jest problem. Teraz jest tylko brak chęci ze strony nexery aby naprawić uszkodzenia. Dlatego uważam, że Orange powinien przycisnąć nexerę aby to naprawili. No zobaczymy jak będzie rozpatrzony punkt 11. Jeżeli ja w przypadku rezygnacji miałbym płacić określone odszkodowania dla Orange to czy Orange nie powinien mi zapłacić tyle samo gdy oni rezygnują z instalacji ? Ciekawa sprawa. Kancelaria już analizuje dokumenty 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem z umową z Orange
Możliwości techniczne nie oznaczają tylko tego, że od słupa da się Ciebie bez problemu technicznie podłączyć. Ale ze względu te utrudnienia co są wcześniej nie są w stanie na tym łączu usługi. Szczerze mówiąc wątpię aby teraz Orange ciągnęło Nexerę. Tym bardziej, że to samowola budowlana i już ja zdjęli że swojej mapy zasięgu. Jak już korzystasz z pomocy kancelarii ja bym za radą. @agat13 skarżyła też Nexerę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem z umową z Orange
@saper14napisał(-a)Niby tak. W mojej umowie to pkt 11. Ale...warunki techniczne są co potwierdzili technicy, którzy chcieli podłączyć światłowód. Stwierdzili, że u mnie to akurat nie jest problem. Teraz jest tylko brak chęci ze strony nexery aby naprawić uszkodzenia. Dlatego uważam, że Orange powinien przycisnąć nexerę aby to naprawili. No zobaczymy jak będzie rozpatrzony punkt 11. Jeżeli ja w przypadku rezygnacji miałbym płacić określone odszkodowania dla Orange to czy Orange nie powinien mi zapłacić tyle samo gdy oni rezygnują z instalacji ? Ciekawa sprawa. Kancelaria już analizuje dokumenty 😉
To co mówią technicy klientowi - nie ma znaczenia. Do centrali w odpisie dali BMT - bo nie można podłączyć. A że byli to technicy zapewne Nexery to też poinformowali swoją centralę o BMT, a ci usunęli adres z publikacji.
Orange nie musi się tłumaczyć klientowi dlaczego jest BMT.
Mimo to myślę, że reklamacyjnie dostaniesz zgodę na rozwiązanie umowy na numer komórkowy wz Love. Co do odszkodowania dla Ciebie to nie masz na co liczyć. Nigdzie w umowie nie ma że muszą podłączyć, a jak nie podłączą to płacą. Nic z tego 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem z umową z Orange
Należy też pamiętać, że zostaje jeszcze 2 numer. On nie wchodzi w skład pakietu Love. Jednak jest od niego zależy. W przypadku braku OL nie będzie na niego naliczany rabat 20 zł za łączenie usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem z umową z Orange
No tak. Dzięki za odpowiedzi. To prawda. Są dwa numery, które przeniosłem. Realnie straciłem pakiet, który cenowo i tak był korzystniejszy niż umowa z Orange ale chodziło o światłowód. Już wiem co mam zrobić. Właśnie tworzy się pismo do Rzecznika Praw Konsumenta. Zobaczymy co z tego wyjdzie i czy cokolwiek ta instytucja wskóra 😉
Pozdrawiam
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »