- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podejscie do klienta w orange
Dziękuję moderatorom forum,
za chowanie mojego posta, widać z tego że prawda boli a nie chce się nic zmienić w podejściu do klientów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podejscie do klienta w orange
wkurzony_klient napisał(-a):Dziękuję moderatorom forum,
za chowanie mojego posta, widać z tego że prawda boli a nie chce się nic zmienić w podejściu do klientów.
Ale gdzie go schowali, jak jest ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podejscie do klienta w orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podejscie do klienta w orange
Piotrekk85 napisał(-a):
Bo jak w innych wątkach są nowsze odpowiedzi to nie ma na pierwszej stronie 🙂
Kiedyś tak było, teraz się dziwne rzeczy wyświetlają w najnowszych. Do tego wątku trafiłem tylko przez subskrycję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podejscie do klienta w orange
Teraz temat jest widoczny po kliknięciu więcej...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podejscie do klienta w orange
Dokładnie o to mi chodziło, pomimo że posty były najnowsze, można je zobaczyć tylko po kliknięciu: więcej...
Nie ma ich na pierwszej stronie, a ona jest w większości przypadków głównie czytana.
Pozdrawiam mimo wszystko ekipę orange, nie mam do was nic personalnie, chodzi mi tylko o zmianę podejścia do klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podejscie do klienta w orange
@wkurzony_klient mogą występować chwilowe problemy z wyświetlaniem niektórych tematów, gdyż forum troszkę jest przebudowywane i takie błędy mogą się pojawiać. Na pewno nikt celowo nie ukrywał Twojego tematu. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podejscie do klienta w orange
Ja na przykład nie mam problemu ale moja przyjaciółka miała problem aż 11 dni i niestety ale orange ją olewało. W końcu naprawili. Nie zawinili technicy tylko biurokraci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podejscie do klienta w orange
Nie wiem jak długo moja sprawa będzie załatwiana,
jestem bez internetu od dnia podpisania umowy czyli 15 października 2016,
na pewno napiszę na forum o jej finale.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podejscie do klienta w orange
@wkurzony_klient a na jakim etapie obecnie jest sprawa? Zgłosiłeś zażalenie do BOK? Odebrałeś urządzenie?