- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
19-07-2017
10:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-07-2017
10:03
migracja "wewnątrz" firmy na O.
To prawda że umowę podpisuję z firmą ale umowę przygotowuje konkretna osoba, wpisana do umowy. (mam kopię więc widzę).
Zanim kolejna osoba "wgryzie" się w temat mija sporo czasu.
W PUK- w którym starałem się sprawę załatwić kolejne trzy osoby odchodziły razem z moją sprawą. Po odejściu pierwszej, osoba druga nie przejmowała mojej sprawy ale załatwiała ją od początku. itd.
Co do infolinii wsparcia: Osobiście byłem świadkiem sytuacji gdy konsultant dzwonił na taką infolinię podając swoje dane, a po przedstawieniu sprawy obaj słyszeliśmy że NIC SIĘ NIE DA ZROBIĆ.
O grubej teczce z reklamacjami nie będę się już rozpisywał.
Spróbuję jeszcze, za Twoją sugestią, przedstawić sprawę rzecznikowi. Jeśli tu nic nie wskóram, zmienię operatora.
Pozdrawiam
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »