- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kto mi pomoże
Po krótce, kończyła się stara umowa która była zawarta na mnie więc pracownik salonu zaproponował, że można zaoszczędzić przenosząc umowę na żonę. Tak zrobiliśmy. Chciałem pakiet premium z Canal+ prestige i HBO + swiatłowód+telefon kom. do tego multiroom i multinagrywarka. Wszystko razem miało kosztować 230zł/mc. Ponieważ telefon był na mnie to trzeba było zrobić cesję na żonę i tak zrobiliśmy. Żona podpisała cesję przeniesienia numeru na nią i na tym się skończyło. Później przyszedł monter z nowymi urządzeniami, jak się okazało przy montażu multinagrywarka prawie nic nie nagrywa i nie ma HBO Zareklamowałem usługę w punkcie w którym żona podpisała cesję. Reklamacja została przyjęta (na szczęście mam kopię) i powiedziano że zostanie rozpatrzona pozytywnie. Po 3 tygodniach przyszła pierwsza faktura do zapłaty więc zadzwoniłem spytać co z moją reklamacją i usłyszałem, że żadnej reklamacji nie ma ! Po kolejnych przepychankach usłyszałem, że żona podpisała umowę na inny pakiet i bez HBO (dodatkowo 25zł/mc.) oraz telefonu (płatny oddzielnie 65 zł/mc.) za 220 zł/mc. Zostałem więc oszukany na 80zł/mc przez dwa lata ! W związku z tym uważam, że zostaliśmy oszukani w salonie, podpis który składała żona miał dotyczyć cesji telefonu a został wykorzystany pod umową. Nikt nie chce z nami rozmawiać, obsługa udaje, że nie wie o co chodzi, nie mam umowy do dnia dzisiejszego. Jak walczyć z systemem ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kto mi pomoże
@Maciej444 Witam przygotuj se reklamacje w Wordzie Opisz dokładnie sytuację zaistniałą
co i jak i na koniec w punktuj dokładnie w punktuj co chcesz potem zapisz to jako pdf i wejdź na Orange czat i zgłoś reklamację wysyłając tego pdf na czacie i żądaj oczekuj nr reklamacji bo to twój dowód , reklamacja jest rozpatrywana do 30 dni .