- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błędne rozliczenie pakietu
Witam, od samego początku korzystania z usług Orange abonament mam problem z zawyżonym zużyciem danych komórkowych. Korzystam z telefonu na oprogramowaniu IOS. Mam duży pakiet internetu LTE (45GB), który wyłączyłam dla takich aplikacji jak np Youtube, gdzie zużycie danych faktycznie może być wysokie. Wraz z początkiem nowego miesiąca wyzerowalam statystyki i po dwóch dniach użytkowania telefon pokazuje zużycie na poziomie około 3 GB, tak samo twierdzi aplikacja. Nie jest jednak to możliwe przy moim oszczędnym użytkowaniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błędne rozliczenie pakietu
@okwiatkowska02 zerowanie najlepiej wykonać z początkiem okresu rozliczeniowego, wtedy dokładnie będzie widać zużycie danych i porównać z ubywaniem pakietu.
Dla przykładu podam zużycie danych, słuchając radia internetowego, to około 1-2 GB na dobę, nawigacja pobiera około 10-80 MB na kilometr (zależy od trasy), aplikacja telewizyjna PlayNow 0,5-1 GB na godzinę.
Nie podajesz, jak długo korzystasz z yt, ale taki pobór danych na dwa dni wygląda mi na realny przy niewielkim korzystaniu z yt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błędne rozliczenie pakietu
@okwiatkowska02 iPhone sam z siebie zużywa sporo danych, więc albo się z niego normalnie korzysta i nie liczy zużytych gb, albo mocno ogranicza, co do liczników dawnych w Mój Orange, zestawienia miesięcznie są raczej prawdziwe, wybiórcze mogą być zawyżone, przy takim pakiecie jaki masz iPhone chyba da rade 😃
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błędne rozliczenie pakietu
Dzisiaj zaobserwowałem błędne rozliczenie GB w aplikacji z powiadomieniem SMS.