Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

błędne rozliczenie pakietu


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 1
  • 2
  • 0

błędne rozliczenie pakietu

Witam, od samego początku korzystania z usług Orange abonament mam problem z zawyżonym zużyciem danych komórkowych. Korzystam z telefonu na oprogramowaniu IOS. Mam duży pakiet internetu LTE (45GB), który wyłączyłam dla takich aplikacji jak np Youtube, gdzie zużycie danych faktycznie może być wysokie. Wraz z początkiem nowego miesiąca wyzerowalam statystyki i po dwóch dniach użytkowania telefon pokazuje zużycie na poziomie około 3 GB, tak samo twierdzi aplikacja. Nie jest jednak to możliwe przy moim oszczędnym użytkowaniu.

2 ODPOW. 2

Poziom 37, Guru **
  • 10148
  • 17068
  • 338

błędne rozliczenie pakietu

@okwiatkowska02 zerowanie najlepiej wykonać z początkiem okresu rozliczeniowego, wtedy dokładnie będzie widać zużycie danych i porównać z ubywaniem pakietu.

Dla przykładu podam zużycie danych, słuchając radia internetowego, to około 1-2 GB na dobę, nawigacja pobiera około 10-80 MB na kilometr (zależy od trasy), aplikacja telewizyjna PlayNow 0,5-1 GB na godzinę.

Nie podajesz, jak długo korzystasz z yt, ale taki pobór danych na dwa dni wygląda mi na realny  przy niewielkim korzystaniu z yt.


Poziom 36, Guru *
  • 6015
  • 10381
  • 187

błędne rozliczenie pakietu

@okwiatkowska02  iPhone sam z siebie zużywa sporo danych, więc albo się z niego normalnie korzysta i nie liczy zużytych gb, albo mocno ogranicza, co do liczników dawnych w Mój Orange, zestawienia miesięcznie są raczej prawdziwe, wybiórcze mogą być zawyżone, przy takim pakiecie jaki masz iPhone chyba da rade 😃