27-01-2018
21:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-01-2018
21:05
Znikający transfer internetu mobilnego
Witam, mam problem ze znikającym transferem internetowym. Mam 60 gb danych do wykorzystania po za strefą biurową. W kilka dni po okresie rozliczeniowym znika cały pakiet, nawet gdy internet ten nie jest używany, bądź używany sporadycznie. Router mobilny ma możliwość weryfikacji przepływu ilości danych, jednak w ciągu kilku miesięcy od ostatniego resetu zarejestrował 30 gb, zatem jak możliwe jest zniknięcie 60 gb w ciągu kilku dni mając kartę w tymże routerze ? Czy spotkał się ktoś już z taką sytuacją ?
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
27-01-2018
21:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-01-2018
21:10
Znikający transfer internetu mobilnego
Prosiłeś BOK o weryfikację sytuacji? Tutaj nie mamy takiej możliwości... Pakiet poza strefą jest pakietem wspólnym. Nie korzysta z niego ktoś jeszcze? Np członek rodziny...