10-07-2017
21:54
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-07-2017
21:54
Zbyt niska prędkość internetu LTE
Witam. Od kilku miesięcy korzystam z usługi internet LTE dla domu. Kartę sim mam w routerze ZTE, a sam router stoi w najlepszym możliwym miejscu gdzie mam pełny zasięg LTE. Dotychczas korzystało mi się z internetu praktycznie bezproblemowo, można było bez problemu korzystać z VOD i YouTube w dobrej jakości zarówno w dzień jak i w nocy, a pomiary szybkości pobierania danych wskazywały od 15 do 40 Mbps. Niestety od kilkunastu dni sytuacja uległa zmianie. W dzień praktycznie nie da się swobodnie korzystać z sieci a pomiary wskazują na prędkość od poniżej 1 Mbps do max 7 Mbps co praktycznie przekreśla możliwość oglądania strumienia wideo w dobrej jakości. Dodam, że nigdy nie przekraczam limitu 150 GB/mies w strefie domowej więc nie wpadłem w tzw lejek. Napisałem w tej sprawie zgłoszenie do Orange i dostałem odpowiedź, że mają przeciążenie nadajniki i mam przestawić router w miejsce o najlepszym zasięgu. Problem z tym, że router już stoi w najlepszym miejscu o pełnym zasięgu. Czy ktoś ma jakiś pomysł co mogę teraz zrobić bo potrzebuję dobrze działającego internetu, a nie mam możliwości podłączenia światłowodowego i nie wyobrażam sobie płacenia za wybrakowany produkt przez następne 18 miesięcy?Dlaczego w ogóle Orange dopuścił do tego żeby nagle nadajnik był tak obciążony, że uczciwi abonenci nie mogą swobodnie korzystać z sieci?
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
10-07-2017
22:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-07-2017
22:05
Zbyt niska prędkość internetu LTE
Jeśli masz w okolicy osoby, które nielegalnie są podłączeni, to warto zgłosić do BOK.
A taka sytuacja wynika z praw fizyki. Transmisja mobilna jest uwarunkowana od wielu czynników. M.in. od liczby osób korzystających naraz. Orange nie może komuś odmówić zakupu usługi. Nie zawsze też może kontrolować adresów, meldunków w dowodzie już nie ma, adres zamieszkania może zmienić przecież bez konieczności informowania Orange. Takie są niestety uroki mobilnego internetu. Wszystkie czynniki są opisane w umowie i/lub regulaminie.
Jeśli oczekujesz jakieś rekompensaty, złóż reklamację np. przez mój Orange. Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie.
A taka sytuacja wynika z praw fizyki. Transmisja mobilna jest uwarunkowana od wielu czynników. M.in. od liczby osób korzystających naraz. Orange nie może komuś odmówić zakupu usługi. Nie zawsze też może kontrolować adresów, meldunków w dowodzie już nie ma, adres zamieszkania może zmienić przecież bez konieczności informowania Orange. Takie są niestety uroki mobilnego internetu. Wszystkie czynniki są opisane w umowie i/lub regulaminie.
Jeśli oczekujesz jakieś rekompensaty, złóż reklamację np. przez mój Orange. Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie.