- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasięg Orange
@Citi2017 może inaczej. Chodzi mi, że przy składaniu reklamacji nie można podpierać się mapką zasięgu. Od razu taka reklamacja będzie odrzucona. Musi być podany inny wiarygodny powód, braku możliwości korzystania z usługi.
Nawet jeśli będzie śladowy zasięg i zobaczą, że było logowanie do sieci, bo to też będzie sprawdzone, nie uwzględnią reklamacji.
Kiedyś znajomemu pomagałem w rozwiązaniu takiej umowy. Właśnie jako powód podałem brak możliwości logowania się do sieci z powodu dużej odległości od/do nadajnika. Sprawdzili logi i rozwiązali umowę z przyczyn technicznych bez ponoszenia opłaty kary umownej.
edit:
Najbliższy nadajnik pokrywający zasięgiem Twoją miejscowość to: Piaski, maszt Emitel ID: 477. Od tego nadajnika masz około 3-4 km, co może powodować, że w budynku zasięg będzie bardzo słaby.
Link z mapą poglądową nadajników: http://beta.btsearch.pl/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasięg Orange
@Gerełłonapisał(-a)Mieszkam w Kębłów koło Piask powiat Świdnik. A umowa była zawarta telefoniczne.
Jeżeli umowa była ze sprzętem, to odstąpienie od umowy i zapakowany kompletny sprzęt musisz odesłać na adres:
Magazyn Centralny Orange Polska S.A.
„Odstąpienie” Ołtarzew,
ul. Południowa 2, 05-850 Ożarów Mazowiecki.
Taki adres powinien być w umowie, sprawdź dokładnie.
Najlepiej z potwierdzeniem odbioru, żeby byłą podstawa.
Czas 14 dni od podpisania umowy. Najlepiej to zrobić w poniedziałek.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »