Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zasięg Orange


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20245
  • 58557
  • 795

Zasięg Orange

@Citi2017 może inaczej. Chodzi mi, że przy składaniu reklamacji nie można podpierać się mapką zasięgu. Od razu taka reklamacja będzie odrzucona. Musi być podany inny wiarygodny powód, braku możliwości korzystania z usługi.

 

Nawet jeśli będzie śladowy zasięg i zobaczą, że było logowanie do sieci, bo to też będzie sprawdzone, nie uwzględnią reklamacji.

 

Kiedyś znajomemu pomagałem w rozwiązaniu takiej umowy. Właśnie jako powód podałem brak możliwości logowania się do sieci z powodu dużej odległości od/do nadajnika. Sprawdzili logi i rozwiązali umowę z przyczyn technicznych bez ponoszenia opłaty kary umownej.

 

 

edit:

Najbliższy nadajnik pokrywający zasięgiem Twoją miejscowość to: Piaski, maszt Emitel ID: 477. Od tego nadajnika masz około 3-4 km, co może powodować, że w budynku zasięg będzie bardzo słaby.

Link z mapą poglądową nadajników: http://beta.btsearch.pl/ 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20245
  • 58557
  • 795

Zasięg Orange


@Gerełłonapisał(-a)

Mieszkam w Kębłów koło Piask powiat Świdnik. A umowa była zawarta telefoniczne. 


Jeżeli umowa była ze sprzętem, to odstąpienie od umowy i zapakowany kompletny sprzęt musisz odesłać na adres:

Magazyn Centralny Orange Polska S.A.

„Odstąpienie” Ołtarzew,

ul. Południowa 2, 05-850 Ożarów Mazowiecki.

Taki adres powinien być w umowie, sprawdź dokładnie.

Najlepiej z potwierdzeniem odbioru, żeby byłą podstawa.

Czas 14 dni od podpisania umowy. Najlepiej to zrobić w poniedziałek.