Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zasady rozpatrywania reklamacji


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32479
  • 36979
  • 1372

Zasady rozpatrywania reklamacji

Obsługa klientów nie zajmuje się bezpieczeństwem.

Orange ma swój cert https://www.cert.orange.pl/

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 20
  • 20
  • 0

Zasady rozpatrywania reklamacji

Dziękuję Piotr. A czy obsługa nie powinna mnie jednak tam przekierować? 🙂


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 20
  • 20
  • 0

Zasady rozpatrywania reklamacji

Wszedłem na stronę, widzę jednak, że tam phishing rzeczywiście dotyczy jedynie zagrożeń wysłanych na adres mailowy... A co z bezpieczeństwem użytkowników telefonów komórkowych? Przecież w smsach również wysyłane są linki do stron. Czekam na kolejną poradę, gdzie zgłaszać podejrzane smsy.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32479
  • 36979
  • 1372

Zasady rozpatrywania reklamacji

Incydent też można zgłosić. Ważne byś podał w jakieś widocznej formie domenę która jest podana w smsie.

zi.PNG


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 20
  • 20
  • 0

Zasady rozpatrywania reklamacji

Tak, dotarłem tutaj, ale moje wątpliwości wzbudził fakt, że tam jest mowa jedynie o zagrożeniach mailowych. Dobrze, prześlę im screena z wiadomości sms... Ciekaw jestem odpowiedzi.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32479
  • 36979
  • 1372

Zasady rozpatrywania reklamacji

Jeśli na screenie domena jest zwinięta (skrócona), to prośba byś podał ją w całości w tekście. Na niektórych telefonach linki bywają skracane.

 

edit: polecam też poczytać https://cert.orange.pl/aktualnosci/sms-phishing-wiecznie-zywy


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 20
  • 20
  • 0

Zasady rozpatrywania reklamacji

Nie, na screenie widać pięknie cały link. Zgłosiłem również sprawę poprzez formularz kontaktowy. Mam czekać na odpowiedź? Czy jednak odpowiedzi nie wysyłają?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32479
  • 36979
  • 1372

Zasady rozpatrywania reklamacji

Różnie.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 20
  • 20
  • 0

Zasady rozpatrywania reklamacji

No tak 🙂 I tak samo różnie obsługa na infolinii/czacie zna się na temacie i gdzie przekierowywać klientów. Łącznie z tym, że od Konsultantki usłyszałem, że "taki sms nie jest phishingiem, tylko smsem" 🤣


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32479
  • 36979
  • 1372

Zasady rozpatrywania reklamacji

Bo dla niektórych to smishing

Polecam lekturę raportu Cert Orange od strony 35
https://cert.orange.pl/pobierz-raport/17/1