- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady rozpatrywania reklamacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady rozpatrywania reklamacji
Dziękuję Piotr. A czy obsługa nie powinna mnie jednak tam przekierować? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady rozpatrywania reklamacji
Wszedłem na stronę, widzę jednak, że tam phishing rzeczywiście dotyczy jedynie zagrożeń wysłanych na adres mailowy... A co z bezpieczeństwem użytkowników telefonów komórkowych? Przecież w smsach również wysyłane są linki do stron. Czekam na kolejną poradę, gdzie zgłaszać podejrzane smsy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady rozpatrywania reklamacji
Incydent też można zgłosić. Ważne byś podał w jakieś widocznej formie domenę która jest podana w smsie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady rozpatrywania reklamacji
Tak, dotarłem tutaj, ale moje wątpliwości wzbudził fakt, że tam jest mowa jedynie o zagrożeniach mailowych. Dobrze, prześlę im screena z wiadomości sms... Ciekaw jestem odpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady rozpatrywania reklamacji
Jeśli na screenie domena jest zwinięta (skrócona), to prośba byś podał ją w całości w tekście. Na niektórych telefonach linki bywają skracane.
edit: polecam też poczytać https://cert.orange.pl/aktualnosci/sms-phishing-wiecznie-zywy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady rozpatrywania reklamacji
Nie, na screenie widać pięknie cały link. Zgłosiłem również sprawę poprzez formularz kontaktowy. Mam czekać na odpowiedź? Czy jednak odpowiedzi nie wysyłają?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady rozpatrywania reklamacji
No tak 🙂 I tak samo różnie obsługa na infolinii/czacie zna się na temacie i gdzie przekierowywać klientów. Łącznie z tym, że od Konsultantki usłyszałem, że "taki sms nie jest phishingiem, tylko smsem" 🤣
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasady rozpatrywania reklamacji
Polecam lekturę raportu Cert Orange od strony 35
https://cert.orange.pl/pobierz-raport/17/1
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »