Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wypowiedzenie umowy przedłużonej automatycznie


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38378
  • 1384

Wypowiedzenie umowy przedłużonej automatycznie

Ogólnie sprawa bez sądu/interwencji z zewnątrz w Orange nie będzie wygrana. Na pewno reklamacje w Orange warto złożyć, bo wiele procedur można zacząć po wyczerpaniu procesu reklamacyjnego.

Proponuję jeszcze sprawdzić umowę na telefon - czy kara była za dwie usługi czy sam internet? telefon jaka oferta/technologia? bo tu akurat jeszcze można coś naciągnąć, ale podejrzewam że tam kary nie było lub była "symboliczna".

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 25
  • 66
  • 0

Wypowiedzenie umowy przedłużonej automatycznie


@Piotrekk85napisał(-a)
Ogólnie sprawa bez sądu/interwencji z zewnątrz w Orange nie będzie wygrana. Na pewno reklamacje w Orange warto złożyć, bo wiele procedur można zacząć po wyczerpaniu procesu reklamacyjnego.

Proponuję jeszcze sprawdzić umowę na telefon - czy kara była za dwie usługi czy sam internet? telefon jaka oferta/technologia? bo tu akurat jeszcze można coś naciągnąć, ale podejrzewam że tam kary nie było lub była "symboliczna".

być może się nie uda, ale będę próbował. 

iDSL telefon podłączany do routera


Tak na dobrą sprawę to Orange w ogóle nie chce powiedzieć jakie są składniki tej opłaty dodatkowej. Wyliczyli sobie jakąś kwotę i tyle. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38378
  • 1384

Wypowiedzenie umowy przedłużonej automatycznie

Ale dostałeś rachunek/notę z taką opłatą?

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 25
  • 66
  • 0

Wypowiedzenie umowy przedłużonej automatycznie


@Piotrekk85napisał(-a)
Ale dostałeś rachunek/notę z taką opłatą?

Tylko pismo ze wypowiedzenie przyjęte do realizacji, do ostatniej faktury doliczymy kwotę 2830,40 zł jako karę za przedwczesne zerwanie umowy. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38378
  • 1384

Wypowiedzenie umowy przedłużonej automatycznie

A nie masz na drugiej stronie faktury rozdzielonych pozycji za internet i telefon? czy to był biznes pakiet?

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 25
  • 66
  • 0

Wypowiedzenie umowy przedłużonej automatycznie


@Piotrekk85napisał(-a)
A nie masz na drugiej stronie faktury rozdzielonych pozycji za internet i telefon? czy to był biznes pakiet?

Wszystkie dokumenty mam w biurze, w sobotę nie mam do nich dostępu. Nie sprawdzę faktury teraz. 

to był Biznes Pakiet dużymi literami w nagłówku umowy. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38378
  • 1384

Wypowiedzenie umowy przedłużonej automatycznie

Więc argument o braniu oferty dla celów nie związanych z działalnością gospodarczą właśnie znikł.

Niestety to jest przemyślane...

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 25
  • 66
  • 0

Wypowiedzenie umowy przedłużonej automatycznie


@Piotrekk85napisał(-a)
Więc argument o braniu oferty dla celów nie związanych z działalnością gospodarczą właśnie znikł.

Niestety to jest przemyślane...

Umowa na usługi telekomunikacyjne wykracza poza zakres prowadzonej przeze mnie działalności. Mam sklep stacjonarny z kosmetykami. Nie jestem profesjonalistą w zakresie usług świadczonych na podstawie tej umowy.


Także nie zgodzę się, ale dziękuję za wkład w dyskusję i niektóre cenne spostrzeżenia.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38378
  • 1384

Wypowiedzenie umowy przedłużonej automatycznie

Okej, ale nie wiem na ile sprzedawca proponował Ci różne oferty dostępu do internetu czy sam byłeś zdecydowany na taką a nie inną. Być może u Ciebie nie było możliwości technicznych na inne opcje.

Tym bardziej, że zwykle ta oferta jest trochę droższa niż zwykła Neostrada.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 25
  • 66
  • 0

Wypowiedzenie umowy przedłużonej automatycznie


@Piotrekk85napisał(-a)
Okej, ale nie wiem na ile sprzedawca proponował Ci różne oferty dostępu do internetu czy sam byłeś zdecydowany na taką a nie inną. Być może u Ciebie nie było możliwości technicznych na inne opcje.

Tym bardziej, że zwykle ta oferta jest trochę droższa niż zwykła Neostrada.

Umowę na telefon (później internet + telefon) mam na tym adresie od 20 lat, jeszcze z czasów gdy była tam TP S.A. 🙂

potem umowa była kilka razy odświeżana, ostatni raz 3,5 roku temu. 
Instalacja jest sprzed 20 lat niezmieniona, nie da się tam zamontować nic poza DSL. 

Tak czy inaczej nie wiem co to ma wspólnego z problemem który występuje obecnie. Wracając do tego czy podpisałem jakieś oświadczenie, w którym zrzekałbym się praw konsumenckich przed podpisaniem umowy - nie wiem czy takie oświadczenie ma jakąkolwiek moc prawną jeśli w ustawie jest definicja konsumenta, a żadne regulaminy, oświadczenia czy umowy nie mogą przeciwstawiać się zapisom ustaw.