- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera - istna męka
Czy w Orange za każdym razem, żeby załatwić prostą rzecz należy stoczyć istną batalię?
Dowiedziawszy się, że jest w końcu możliwość wymiany dekodera WHD80 na Iwu200 z dostawą przez kuriera ucieszyłem się, że w końcu pozbędę się tego starocia. Po kolei:
1. Wszedłem na czat, gdzie konsultant przyjął zgłoszenie i oznajmił, że otrzymam Iwu200 kurierem. Wysłał instrukcje zwrotu starego sprzętu przez paczkomat.
2. Wieczorem SMS od Orange: "Nie jestesmy w stanie dostarczyc urzadzenia kurierem. Zapraszamy z uszkodzonym sprzetem po odbior nowego do naszego salonu. Adres najblizszego salonu znajdziesz tutaj https://salony.orange.pl/. Pozdrawiamy, Orange."
3. Myślę ok, ale w salonie mogę dostać podobno tylko WHD80. Dzwonię na infolinię, gdzie Pan zapewnia mnie, że w tej sytuacji w Salonie otrzymam IWU200.
4. Jadę rano na drugi dzień do salonu. Pani zła, że w ogóle wszedłem i oznajmia, że ona nie może wymienić na Iwu200. Odpowiadam Pani co konsultant powiedział, po czym sprawdza zgłoszenie i mówi, że w treści nie ma mowy o wymianie na Iwu200 i nic nie da się zrobić.
5. Dzwonię za chwilę na infolinię, gdzie miła Pani wprowadza zgłoszenie na nowo w treści wpisując wymianę na Iwu.
6. Idę do salonu ponownie, Pani coś tam wypisuje i oznajmia abym przyszedł za 30 minut. Wracam do salonu i dowiaduje się, że centrala nie zaakceptowała wymiany i mogę dostać nowy WHD80. Po czym zabieram stary dekoder i wracam do domu,
7. W domu łącze się przez czat i konsultant znowu przyjmuje zgłoszenie z dostawą przez kuriera Iwu200.
8. Na drugi dzień sms od Orange z treścią jak wyżej, że nie mogą dostarczyć przez kuriera.
Podsumowując istny kabaret i odbijanie klienta jak piłeczkę. Czekam na komentarze Pracowników Orange i może uda się uzyskać tutaj jakąś pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera - istna męka
@1pietrek1 tu jest jakiś problem z salonem. Nie powinno być problemu wymiany dekodera na jaki klient chce, tym bardziej na lepszy sprzęt.
Możesz podjechać do innego salonu, najlepiej firmowego?
Złóż jeszcze raz zlecenie na wymianę sprzętu z konkretnym modelem. Później sprawdź jeszcze raz, jaki model wpisany jest w zleceniu na wymianę, a następnie udaj się do salonu, tylko innego i najlepiej firmowego. Podejżewam, że problemy z wymianą robi salon partnerski.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera - istna męka
Skąd info o możliwości takiej zamiany ? Z tego co wiem WHD80 nie można wymienić na inny model.
Edit
W Orange istnieje coś takiego jak matryca wymian. Nie można brać jakiego się chce. Nawet jak konsultant by chciał to system nie puści.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera - istna męka
@Arti_Kn_Pl czyli, jak klient korzysta ze starszego modelu, to nie może wymienić na nowszy i jest skazany na stary model do końca umowy? Co w takim razie przy przedłużeniu umowy, też ma zostać z obecnym modelem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera - istna męka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera - istna męka
Czyli jest możliwość wymiany na nowszy sprzęt. Warunek, to posiadanie światłowodu i przedłużenie umowy lub w trakcie trwania umowy, posiadanie światłowodu i opłata 129 PLN. Zlecenie na wymianę i tak najlepiej zrobić na czacie lub infolinii, a następnie z numerem zlecenia udać się do salonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera - istna męka
W technologii VDSL też już jest taka możliwość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera - istna męka
@1pietrek1 na to wygląda, że nie da się wymienić.
Dlatego tyle razy byłeś odsyłany. Musi być światłowód lub pewnie nowa umowa.
Szkoda tylko, że konsultanci ani na infolinii, ani w salonie nie poinformowali, czemu nie możesz dokonać wymiany dekodera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera - istna męka
@1pietrek1napisał(-a)W technologii VDSL też już jest taka możliwość.
Tylko dla nowo zamawiających i nie tylko w VDSL. Po prostu dla technologii IPTV
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera - istna męka
Witam, na dekoder sagem IWU 200 jest, przeznaczony do usług miedzianych to, co tu ma usługa światłowodu ? Poproś o zlecenia wymiany dekodera przez technika, który do ciebie przyjdzie koszt 129 zł