Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wycofanie zamówienia internetowego


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Wycofanie zamówienia internetowego

Hej. Mam taką sprawę, szukałem oferty na abonament+telefon i znalazłem ofertę na Plan Komórkowy Wzbogacony z Galaxy S8+. Skusiło mnie tylko to, że jako posiadacz abonamentu w Orange będę miał 20zł/m-c taniej abonament. Zadzwoniłem najpierw na infolinie zapytać się na jakiej zasadzie to jest i czy w ogóle obowiązuje mnie ten rabat mimo, że posiadam abonament na internet i miła Pani powiedziała, że będę miał naliczony rabat po złożeniu zamówienia. Dzisiaj zamówiłem przez internet telefon w abonamencie, 15 min poźniej dostaje e-maila ze wszystkimi informacjami w tym także regulamin w którym jasno jest napisane, że ten rabat mnie nie obowiązuje. Rozmawiałem z pracownikami infolinii o próbę wycofania tego zamówienia ale nikt nie mają takiej możliwości. Jak w takim razie wycofać zamówienie internetowe?
Pozdrawiam

3 ODPOW. 3

Pracuję w Orange
  • 866
  • 1047
  • 73

Wycofanie zamówienia internetowego

Jaką masz ofertę na pierwszy abonament? Jeżeli jest to któryś z nowszysch planów komórkowych, to rabat otrzymasz.

 

Co do zamóweinia przez internet, to jeżeli będzie się dało anulować to na infolinii poniżej: Możesz również skontaktować się z obsługą telefoniczną sklepu internetowego – 510 700 700. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-21:00 oraz w soboty i niedziele w godzinach 10:00-18:00.

W ostatecnzości kuriera nie odbieraj.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Wycofanie zamówienia internetowego

Pierwszy abonament mam na LTE FreeNet z miesięcznym abonamentem niecałe 65zł, umowa podpisana w grudniu 2017. Numer który podałeś odsyła na ogólny numer 801 234 567, rozmawiałem dzisiaj z bodajże 4-ma osobami i każda twierdzi, że rabat mi się nie należy ale jednak wczoraj także jedna z konsultantek twierdziła, że rabat takowy otrzymam więc jest słowo przeciwko słowu.
Co do wycofania zamówienia mimo, że od momentu otrzymania maila ze wszystkimi informacjami i telefonem do obsługi kilka minut później to jedynie co mi doradzono to nie odbierać przesyłki od kuriera bo "...nie są w stanie anulować zamówienia"


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1047
  • 73

Wycofanie zamówienia internetowego

Jak zadzownisz w czasie, który opisany wyżej, to się dodzwonisz. Przy ofercie LTE FeeNet rzeczywiście nie otrzymasz rabatu.